Tips voor rode billetjes (open plekjes)

Hallo mijn dochtertje heeft de laatste tijd steeds erge dunne ontlasting gehad
En heeft nu een rode huid met 2 kleine open plekjes heb al van alles geprobeerd o.a bepanthen, sudocrem maar het helpt niets weet iemand nog een goed zalfje ???
Alvast bedankt   Monique

hallo,

Ik ken het mijn dochter had/heft er ook veel last van vooral als er weer een tand an zit te komen.
Nu kreeg ik een tip van jawel mijn oma dat ik er maizena op moest doen, en inderdaad het werkt echt.
Zodra er nu een openplekje aanzit te komen dan doe ik dat er op gewoon zoals je talkpoeder er op doet. Doordat het een natuurlijk product is reageerd het lichaam hier echt geweldig op.

ik hoop dat ik je heb kunnen helpen..

Liefs lilly

hoi,

idd maizena werkt heel goed is mijn ervaring !
uit een peper/zout strooier kun je het heel makkelijk over de billetjes strooien als talkpoeder.
groetjes

hai,
probeer de kleine zoveel mogelijk zonder luier te laten,zweten in de luier doet er geen goed aan. Probeer het zo droog mogenlijk te houden.  En inderdaad maizena helpt, maar ook talkpoeder.

Hallo bedankt voor jullie reacties ik moet zeggen gelukkig ziet het er al een stuk je beter uit ik heb er bepanthen elke keer op gestuurd en ik heb haar elke dag eventjes zonder luier in de box gehad
Mijn vraag is voor degene die ervaring hebben met maizena doe je er dan eerst zalf op en daarna maizena of alleen meteen maizena ?? heb er nooit van gehoord maar heb er wel verschillende reacties op gehad dus wil het graag proberen
Groetjes monique

Terug
Bovenaan