tips voor rugdrager kind 2 jaar

Hoi allemaal,

Binnenkort gaan we met onze dochter van net 2 jaar (25-7-2005) op vakantie. We gaan met het vliegtuig. We zijn op zoek naar een rugdrager die geschikt is voor peuters dus en ook nog eens 'klein' te maken. Vaak zie je allemaal van die grote gevallen. Wie heeft er tips waar/welk merk.

Groetjes,
mama van Noa

Hoi,
Wij hebben ooit ook gekeken naar een rugdrager. We hebben hem niet aangeschaft omdat we hem waarschijnlijk niet zullen gaan gebruiken. Achteraf was het misschien nog wel handig geweest met de vakantie. Maar ja, ons zoontje is nu bijna 3 en dan wordt het al aardig zwaar.
Bij een kampeer-winkel hebben we een paar rugdragers geprobeerd. Dit is eigenlijk het beste advies wat ik je kan geven. Het voordeel van een rugdrager met een buizen-systeem is dat je hem  op de grond kan neerzetten, je kindje erin kan zetten en daarna op de rug dragen. Voor een vliegreis is het natuurlijk erg prettig dat hij klein opvouwbaar is.
Mijn advies: gewoon in een winkel proberen. Wij kwamen trouwens qua pasvorm en comfort uit op een Vaudé.
Heel veel succes!

Probeer het eens op marktplaats. En bevalt het niet, dan zet je hem er terug op.
Overigens heeft Vaude een klein model. De pasvorm ervan ken ik niet, en het type ook niet, maar je vindt hem welop MP.

greet

Terug
Bovenaan