tips voor slaap problemen???

Of ik er nu vroeg of laat in duik omdat ik doodop ben, op het moment dat mijn hoofd het kussen raakt ben ik ineens klaarwakker.
als ik dan eindelijk na 2 uur ofzo in slaap ben gevallen word ik nog 4/5 x op een nacht wakker. soms vaker als mijn vriend me weer eens wakker maakt om te zeggen dat ik snurk....
word er gek van zou is een keertje heel de nacht willen slapen!

oke straks met die kleine zit het er ook niet in maar voor nu...

mijn man slaapt al weken met oordoppen omdat ik zo hard snurk en hij het zielig vind me steeds wakker te maken. je slaap zo weinig omdat je lijf zich aan het klaar maken is voor de slapenloze nachten. ik heb er ook veel last van. ik blijf dan maar gewoon rustig liggen want je lijf rust dan wel!

Na de bevalling slaap je beter dan nu. Dat is tenminste mijn ervaring. Ik slaap op het moment als ik geluk heb 2 uur achter elkaar en alles bij elkaar nog geen 6 uur. Ik had het bij de oudste ook en toen hoefde ik er alleen uit voor de nachtvoeding en voor de rest kon ik weer normaal slapen. Ik vond het toen echt een genot, dat je niet constant naar de wc hoeft en weer normaal kunt liggen. Nog even volhouden meid!

Pff, blij om te lezen dat ik niet de enige ben met slapeloze nachten!! Ook ik slaap maar een uurtje of 2 achter elkaar en wordt daarna weer wakker. Meestal moet ik dan een bezoekje brengen aan het toilet en vaak kan ik ook gelijk iets innemen tegen het maagzuur! Lastig hoor!! Neem daarom ook 's middags lekker mijn rust en ga op dit moment lekker met een boek in de zon zitten! Heerlijk wat vitamine D "binnen" krijgen!

Terug
Bovenaan