tips voor speelgoed kindje van 16 maanden,voor in t vliegtuig!!!

Hoihoi wij gaan 28 juni naar griekenland,dylano(dan 18 maanden)gaat voor t eerst mee in t vliegtuig maar nu is dylano een heel bezig mannetje dus ben ik op zoek naar iets kleins voor in t vliegtuig waar hij zich mee bezig kan houden,heeft iemand tips

groetjesssssss kim mama van dylano
 
Hoi,

Als je het geld hebt:
Een portable dvd-speler.

Ook ideaal in de auto.
Verder lekkere hapjes, zoals yoghurt rozijntjes van de Hema of de fruitstukjes, die zijn lekker klein, daar zijn ze wel even mee bezig.
Verder lijken me boekjes wel handig.

Groetjes
 
Hoi, laatst ook gevlogen (dochter was toen 15 maanden). Ik had naast heeeeeeeeel veel klein eetwerk ook een stel vingerpopjes meegenomen. Kun je allelei spelletjes mee verzinnen, kiekeboe, verstoppen in kleding van jezelf of je zoontje. Klein, weegt niets en kost weinig.

Succes met vliegen!
 
Hoi Anne,

ik ben ontzettend benieuwd hoe het vliegen ging..kon je zoontje het een beetje volhouden. Eind augustus stappen wij ook met onze zoon ( dan 15 mnd) in het vliegtuig en ben toch wel erg benieuwd hoe dat gaat! Nog tips??

groetjes Eve
 
Hoi Eve,

Het was gelukkig niet zo'n hele lange vlucht,  2 uur. Heen ging perfect. We hebben haar veel laten lopen op het vliegveld (alleen handig als ze dat al kunnen natuurlijk) en ze vond daarna een tijd zitten geen probleem. Het is nogal een vreetmonster dus we konden haar als ze het een beetje gehad had met boekjes en spelletjes afleiden met rozijntjes, fruit, crackers enz.
Terug was minder geslaagd. Het vliegtuig had vertraging en we moesten lang wachten voordat we erin konden. Ze was net voordat we in het vliegtuig konden in slaap gevallen en werd natuurlijk wakker toen we erin moesten. Ze kon de slaap niet meer vatten en werd daar heel driftig van. Helaas voor de medepassagiers kent ze maar 1 volume: loeihard! Tja, was lastig maar je kunt dan toch niets anders doen dan het uitzitten.

Succes!

gr. Anne
 
Hoi,

Ik vroeg me af: volgens mij mag je geen dvd speler in het vliegtuig hoor? Maar zeker weet ik dat niet... Ik vond stickers en zo'n tekenbord en boekjes enz ideaal. Allemaal kleine cadeautjes zodat ze elk half uur iets nieuws hebben. Onze meiden (nu 3,5 en 1,5) sliepen een groot deel van de vlucht dus ideaal.

Succes alvast en vooral niet te druk maken, dat voelen ze ook, en van tevoren even neusje spraien met otrivin om evt last van druk op de oren te verminderen/ voorkomen.


Groetjes Wendy
 
Terug
Bovenaan