Tips voor tandjespijn?

A

Anoniem

Guest
De kleine van mij krijgt denk ik tandjes. Hij gaat heel hard huilen als hij ergens op bijt, wil zelfs z'n middagflessen niet meer opdrinken: wordt hysterisch als de speen in z'n mond komt, terwijl hij wel honger heeft. Fruit/groente en boterham gaat wel goed.  Ik zie verder niets, maar ik kan geen andere verklaring bedenken.

Wie heeft er goede (huis-tuin- en keuken) tips?
(Wil namelijk niet te vaak paracetamol geven)

Bedankt.

hoi,

ik gebruikte voor mijn dochtertje altijd dentinox dat is toen goed bevallen, dat verdooft het tandvlees iets, je hebt ook chamodent(homeopatisch) daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar hoor wel goede verhalen erover en voor de rest heb ik bijtringen in de koelkast liggen als ik denk dat mijn zoontje last van zijn tandjes heeft geef ik een bijtring dat verzacht ook iets door de kou.
succes ermee, want is echt heel zielig als ze zo'n last van de tandjes hebben........

groetjes susanne

hallo,

kleine van mij heeft nu vier tandjes, de laatse twee heeft hij ook erge last.
ik geef hem ee bijtring gekoeld door even in ijskast leggen en gewon veel knuffelen en afleiding geven wat zingen en spelen helpt goed. ik ben geen voorstander van middeltjes e.d

veel succes

Hoi,

Wij hebben chamodent gegeven (vsm) en dat hielp goed. Maar het blijft lastig en zielig voor die ukkies.

Succes!

KT

aaron heeft nu 3 tandjes en wij hebben hem een bijtring gegeven en druppeltjes chamodent door de fles heen en dat hielp goed,maar ja jengelen blijven ze doen,heel zielig want je kunt het niet overnemen van ze:-(

groetjes nienke

Terug
Bovenaan