tips voor verjaardag

A

Anoniem

Guest
Milan wordt over een maandje 1 en dan krijgen we de vraag "Wat wil hij hebben?"
Ik moet zeggen dat ik niet echt veel weet. Hij is al tevreden met een wc-rol en de doos van de hagelslag. Heeft iemand nog leuke tips?  
Hij gaat ook trakteren op de opvang. Heeft iemand daarvoor nog  een leuke tip? Er is al getrakteerd op een badeend en op een doosje met rozijntjes en een koek.

Hoi,

zelfde probleem! Op pagina twee staat mijn topic daarover en ik heb wel leuke tips gekregen en wat handige sites. (topic heet 'uitdelen op het kdv')

Groetjes, KT

Hier wat dingen die wij nog graag voor ons ventje zouden willen hebben/kopen, misschien zit er iets tussen...

boerderijdieren

-                 duplo
-                 opblaasbadje
-                 stoel
-                 tafeltje met vier stoeltjes
-                  zo'n regenjas cape  (voor op de fiets)
-                 rugzakje
-                 hobbelpaard
-                 blokkendoos
-                 autootjes
-                 garage

- trein

Hoi Suus,

Wij hebben een houten trein en blokkendoos bij de trekpleister vandaan gehaald. Vooral de blokkendoos (met karretje in de vorm v an een giraffe) is een groot succes. Allemaal gekleurde blokken met printjes. En dat voor 6 euro (trein was ook zoiets).

Groetjes, KT

Hier is dus de cola fles hélemáál geweldig

Groetjes Debby

Super! Ik ga kijken op pagina 2 en bedankt voor je lijstje. We gaan afwachten wat het allemaal gaat worden.

Vind zelf voorlesboekjes wel leuk. Voor over een  paar maanden Nijntje, Gonny of Kikker  en voor nu iets met plaatsjes zoals bijvoorbeeld  "mijn eerst woordjesboek" van Deltas. Verder dacht ik nog aan een vormenstoof of cdtjes met liedjes. De serie "liedjes voor moeder en kind" is hier erg favoriet. De rest wat mij te binnenschoot is al genoemd zoals Duplo en houten blokken.

Groetjes,
Eetje

Terug
Bovenaan