tips voor vervanging klossen

Tijdens mijn eerste zwangerschap hadden we een ander bed wat veel lager was, en dus waren klossen prima te doen.

Nu is ons bed bijna 65 cm hoog, en hij moet 70 cm hoog zijn.
Als we nu die grote klossen eronder gaan doen kom ik straks mijn bed helemaal niet meer in hahahaha.
Een reserve matras hebben we niet helaas, want dat was een prima oplossing geweest (en om die nu eentje te kopen vind ik sonde).
Dus ik wil onder de pootjes iets anders doen waardoor het bed nog wel iets omhoog komt....MAAR WAT?

iemand een crea-bea oplossing?

Wij hebben ons bed op gipsblokken staan. Deze verkopen ze bij de bouwmarkt in verschillende dikte. Wij (= mijn vriend) hebben een paar grote blokken van 10cm  gekocht en deze is stukken gezaagd. Het bed staat er prima op en die blokken kosten maar een paar euro per stuk.

Succes!

Ik wilde zeggen lege bierkratjes, maar toen ik verder las, zag ik dat het maar om 5 cm ging. Ons bed is ook net geen 70cm, maar de mevrouw van het kraamcentrum vond het onzin om er dan nog wat onder te zetten, ze vond het prima zo. Anders had ik echt met een trapje het bed in en uit gemoeten. Daarbij is het ook nog zo, dat ik in het ziekenhuis ga bevallen, dus dat was voor haar nog een reden om het zo te laten.

Succes!

Groetjes, Pleun

Misschien helpen bakstenen? Wij hebben eerst bakstenen en dan klossen omdat ons bed vrij laag is. Ik heb zo'n keukentrapje naast mijn bed en dat gaat prima.
Het is wel ff wennen, maar ik denk dat naar beneden straks helemaal weer raar is!
Succes.

Terug
Bovenaan