Tips voor volle luiers?

hahahhaha...jaja volle luiers.

De kleine spruit van ons heeft de bioloische klok gezet op s ochtends een volle luier.
En dan is die echt vol.
Zo vol dat ze echt helemaal onder zit...
Ik heb al vaker geprobeerd om een grote pamper om te doen, maar dan mag helaas niet baten..

Ik dacht misschien hebben jullie nog een ander idee?

Ik geef onze kleine altijd een schone luier vlak voor de voeding. Zodat de luier goed hoog zit, anders poept hij over de randen hahaa. En als hij al een luiertje even omheeft geheid dat het onder zijn oksels zit.
Of heeft jou kleine dat bij het wakker worden?, dan heb ik echt geen tips.

hahhaha..

Ja ze heeft het als ik haar s ochtends uit haar bedje haal.
Voor de laatste fles krijgt ze altijd een schone luier, maar elke ochtend is het raak...hahaha.

Het geeft ook niks want ze krijgt s avonds haar pyama aan en die kan de volgende ochtend meteen de was in..de wasmachine maakt overuren!hahah

Geen idee...ik heb zelf het probleem ook een tijd gehad. Bij mij hielp het wel een beetje om een grotere maat om te doen s nachts (doe ik nu nog steeds) maar toch was het vaak al te laat. Als ik geluk had en ze nog niet gepoept hadden verschoonde ik ze voor de voeding nog, maar zelfs dan was het vaak tijdens de voeding zoveel dat ze er nog helemaal onder zaten.

De enige oplossing hier-> vaste voeding! Hun poep is meteen een stuk dikker! Nog wel een volle luier dus, maar in ieder geval niet tot onder de oksels onder de poep!

vaste voeding werkt hier ook super!
vouw je ook het randje om?
onze kraamverzorgster liet ons het randje aan de achterkant naar binnentoe omvouwen, en dat helpt ook wel iets.

liefs,

T

Ik had dat bij m,n middelste ook regelmatig en dan letterlijk tot in z, nek! haha
Uiteindelijk ben ik andere luiers gaan proberen en kwam bij hem uiteindelijk uit op luiers van C1000. mijn ervaring is dat er kwa pasvorm en grootte toch wel verschill in zit. Zo zijn de pamper luiers in mt 4 kleiner dan de maat 4 van kruidvat of C1000.
Vaste voeding was bij hem niet de uitkomst,want hij heeft heel lang wat weke ontlasting gehouden.
Noah heeft er geen last van,het is slechts 3 x gebeurd dat het langs de zijkanten naar buiten kwam en hij heeft in het begin ookl pampers gedragen ,maar die kocht ik op de reclame.Nu ben ik weer over op kruidvat luiers(scheelt ook in de beurs) en /of C1000.Toevallig gisteren een pak gekocht omdat het kruidvat ivm de carnaval dicht was en ze zitten ook prima. Dus dat is mijn tip,succes met de poepluiers haha

liefs

Terug
Bovenaan