Tips voor weekendje weg met dreumes

<p>Dag allen,</p><p>Heeft iemand hier een goede tip voor een vakantiepark/ leuke stad / wat dan ook. We willen een weekend weg met onze dreumes van 1,5. </p><p>We zijn gewend aan stedentrips en verre reizen, en hebben dat voor de corona-crisis nog een keer gedaan maar toen was hij een half jaar. Ben dus een vreemde in de nieuwe wereld van vakantie met kinderen. </p><p>Alle tips zijn welkom!</p>
 
Wij gaan toevallig volgende week een midweek weg met onze jongen van 14 maanden. Wij hebben een huisje via natuurhuisje geboekt, in alle rust in the middle of nowhere aan de andere kant van het land. Tip lijkt mij vooral dat het voor jezelf comfortabel is,omdat je kindje gewoon op een normale tijd naar bed gaat. Als je dan in een hotel zit, ben je gebonden aan je kamer... dus wij hebben een lekker huisje, met een fijne tuin en bijv. Een bbq, dan kunnen wij in de avonden lekker relaxen.
 
Toevallig gaan wij dit weekend met onze dochter naar het Jaegershoes in Belfeld, Limburg. Het is een BB en daarnaast is een zorgboerderij. Wakker worden met ezels, paarzen en kamelen voor je deur! Het is voor ons ook de eerste keer, maar zeker met kinderen leek ons dit superleuk. Je kan ook een wandeltocht maken met ezel. 
 
Dat lijkt mij ook heerlijk, een accomodatie in de natuur. Thanks voor de tip van Natuurhuisje en dat klinkt ook relaxt die BB. Hoe ben je daarbij terecht gekomen? Nog meer tips voor leuke websites? 
 
Wij zijn afgelopen zomer naar Buitenhof De leistert in Roggel (Limburg) geweest. Super groot en mooi park.
Naast huisjes hebben ze ook een camping, dus je kunt alle kanten uit op dit park.
Wij willen zeker nog een keer terug naar dit park!
 
[quote quote=10353761]Dat lijkt mij ook heerlijk, een accomodatie in de natuur. Thanks voor de tip van Natuurhuisje en dat klinkt ook relaxt die BB. Hoe ben je daarbij terecht gekomen? Nog meer tips voor leuke websites?[/quote]
Mijn moeder had dit gewoon via Booking gevonden.
 
Het is Landal Park les Gottales geworden in de Belgische Ardennen. Ziet er gezellig en lekker kleinschalig uit. Dank voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan