tips voor zwemmen

hallo allemaal,

Ik ga morgen voor het eerst zwemmen met mijn zoontje Rick (13 weken). Nu weet ik alles van zwembadtijden en zwemluiers, maar heeft iemand nog handige tips met betrekking tot het aan en uit kleden, voeden, wat ik voor hem mee moet nemen.............etc.

Alvast bedankt!

Vanessa
 
Hoi,

Het handigst is om eerst jezelf om te kleden en je zoontje dan in de maxicosi te laten staan (wel even jasje uit als het warm is!!)

Dan is er vaak een aparte plek om je kindje om te kleden, dus dat dan doen en dan lekker naar het bad.
Ik nam de maxicosi altijd mee naar het bad en legde daar vaak vast een handdoek in om hem lekker in te wikkelen na het zwemmen.

Toen onze zoon nog wat kleiner was namen we ook een speentje mee en z'n tutlap (hij was altijd erg moe in het begin en viel dan bijna in slaap op het aankleedkussen)

Eten deden we altijd een uurtje voor het zwemmen ongeveer. Dan was het genoeg gezakt en kon het volgende eten wachten tot we weer thuis waren.

Veel plezier, het is erg leuk om te doen!
 
Hoi,

Vaak kan je je kind uit en aan kleden in het zwembad zelf daar is het lekker warm en zijn ook aankleed kussens en vaak ook een box.

Verder zou ik een speentje knuffelt en drinken (als hij de fles krijgt ) meenemen.

En vooral genieten. Heerlijk zwemmen en tutten.

Hou wel in de gaten dat hij het niet te koud krijgt. Hier was het de eerste keer maar 10 minuten toen had ze het zo koud.

Veel plezier
 
Hallo,

Ik neem altijd wasgel mee en na de les ga ik met mijn dochtertje even onder de douche in het zwembad. Ik ben begonnen met zwemmen toen ze drie maanden was en nu zwem ik nog steeds iedere week (ze is nu 19 maanden.) Veel plezier!
 
Terug
Bovenaan