Tips vroege geslachtsecho Gelderland

<p>Dag meiden,</p><p>Ik ben nu 9.3 weken zwanger. Het ziet er erg goed uit, met de echo zeiden ze nu dat ik minde r dan 1% kans heb op een miskraam.</p><p>Nu willen we na onze vakantie, rond 14 weken een geslachtsbepaling laten doen. Ik las over echobureau Jan de Koning, maar hoor hier wisselende dingen over. </p><p>Hebben jullie ervaring met een goed bureau in Gelderland?</p>

Hoi hoi, 
Wij zijn bij Jan Koning geweest voor een geslachts bepaling. Dit wel met 16 weken.  We zijn 5 minuten binnen geweest en toen had hij al gezien dat het een meisje wordt. Vond het een aardige man.Vandaag een 20 weken echo gehad en het was toch echt een meisje, dus het klopte! 
Weet niet of hij het ook al kan zien met 14 weken, maar dat zou je hem altijd kunnen vragen natuurlijk! Geniet van jullie zwangerschap en van jullie vakantie! 
Liefs

14 weken is nog wel erg vroeg hoor en ze kunnen het dan ook nog mis hebben (2x meegemaakt in mijn directe omgeving). Mijn tip zou zijn om te wachten tot ong 16 weken. 

Ik zou het niet al met 14 weken doen. Dat is echt nog te vroeg. De kans is heel groot dat ze het dan mis hebben. Zou persoonlijk wachten tot 16 weken 

Ik ben ook met 16 weken naar Jan Koning geweest, eigenaardige, maar hele lieve echoscopist. Hij heeft ook gelijk gekeken naar klompvoetjes en het ruggengraatje dacht ik. 

Wij zijn 2 weken geleden ook bij jan koning geweest wel pas met 15+1 en vind het een aparte man maar hij weet wel goed waar hij het over heeft. Weet nog niet of hij gelijk heeft want heb over 3 weken de 20 weken echo. Maar ben 4 jaar geleden bij me zoontje ook bij hek geweest en toen had hij ook gelijk. Ik zag op zijn site dat hij het nu inderdaad vanaf week 14 al doet. Dan zal hij het ook vast kunnen aangezien hij dit al zo lang doet. Hij deed bij ons ook al een gezondheidscheck zover hij kon zien natuurlijk. Al met al zijn wij er blij mee en zijn we nog zeker 15 minuten binnen geweest voor 40 euro volgens mij. 

Ooh fijn ook om goede verhalen te horen. Ik denk dat we het gewoon proberen en lukt het niet, dan doen we het later opnieuw.

Terug
Bovenaan