tips welkom voor aanschaf babyfoon

Hoi,
Jullie tips zijn welkom wat betreft de aankoop van een babyfoon. We horen de baby in huis wel, maar als ik in de tuin wil werken niet...vandaar. Ook wil ik mijn buurvrouw de babyfoon geven, als ik een keertje weg ben voor een boodschap of iets anders. Het lijkt mij ideaal, maar ik zie door de bomen het bos niet meer als ik al die aanbiedingen zie op internet...wie kan mij verder helpen?

ps: max. 80 euro

bedankt alvast!
rozemarijn

Kies er een met dect technologie. Die storen niet en je krijgt ook geen andere baby's te horen (en anderen horen jouw niet praten tegen je partner of baby!)

Wij hebben er 1 van Alecto de DBX88. Echt ideaal!
Je kan op afstand verschillende melodietjes af laten spelen op de babykamer, handig als je kindje niet in slaap komt. En een klein nachtlampje zit er ingebouwd die je ook op afstand aan en uit kan zetten. Het geeft ook de temperatuur aan in de ruimte. En wat ook handig is, is dat je ook terug kan praten, handig als je je partner nodig hebt en je kleine niet alleen kan laten.
Ik ken meerdere mensen met deze babyfoon en zijn er allemaal tevreden over. Hij is ook regelmatig in de aanbieding.

Succes met zoeken!

hallo

ik heb een cresta bbmo12 presies hetzelfde als wat mama1001 beschrijft over haar babyfoon.
is niet zon hele dure ook maar ik weet de prijs niet presies had hem cadeu gekregen

Terug
Bovenaan