tips zijn welkom!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Sinds een paar nachten is Jasper weer  onrustig 's nachts. Overdag is hij supervrolijk,  speelt erg makkelijk en tijgert de hele huiskamer rond, maar 's nachts word hij wakker, omdat hij op zijn buik ligt. Wij leggen hem dan goed en dan huilt ie aan een stuk door. Zodra we op zijn kamer zijn is hij stil tot dat papa of mama weer wegloopt. Zo zijn we nu soms anderhalf uur bezig om hem weer in slaap te krijgen (over zijn bolletje aaien, muziekje aan en zachtjes meezingen). Denken ook dat hij weer een tandje krijgt (dat wordt dan nummer 9!!) en dat het daar ook mee te maken heeft.

Heeft iemand van jullie nog tips wat we kunnen doen? We hebben ook al geprobeerd om hem in slaap te wiegen of wat drinken te geven, maar dat helpt niet. Erbij blijven en over zijn bolletje aaien tot hij slaapt lijkt het enige wat helpt, maar na een paar nachten begin je dat toch ook wel te merken aan jezelf!

Groet,
Jacqueline mv Jasper (02-07-2006)

hoi,

helaas geen tipsvanaf deze kant alleen een btje steun.... wij zijn ook al vanaf vorige week woensdag aan t tobben en weet dus hoe je je voelt....
succes ermee!!!

gr ineke

JAWEL!!! hier de nachtbraker expert (hihi zo erg ist niet)
Yoëll heeft dat drie weken lang gehad en nu heeft hij om de 2 a 3 nachten zo'n nacht.
Wij nemen hem dan bij ons, op onze buik te slapen en als hij slaapt leggen we hem na 15 minuten weer terug. De ene nacht hoeft dit maar 1 keer en de andere nacht 10 keer.
Nu is het zo als hij 5 keer is gekomen leggen we hem tussen ons in.
Maar dat is alleen eergister voorgekomen, toen had hij een hele drukke dag achter de rug.

We hebben een badhandoek onder zijn hoofdeinde liggen zodat hij niet zo plat ligt.

Misschien is een babyprojector van philips een idee.

Heel heel heel veel succes ermee

Pauline

Hee Jacqueline,

Tygo begon ook ineens met draaien (ondanks de trappelzak). Na verloop van tijd viel hij vanzelf op zijn buik in slaap. Wel eng in het begin. Ik legde hem ook steeds weer op zijn rug, met een huil-scène als gevolg. Ook hij heeft ons een hele nacht wakker gehouden omdat ik hem steeds draaide.
Ik heb het maar opgegeven en mijn angst aan de kant geprobeert te zetten. Sinds 2 à 3 weken slaapt Tygo dus nu op zijn buik.

Succes ermee,
groetjes happyM.

He happyM,

Vind het inderdaad een beetje eng om hem op zijn buik te laten liggen. Een andere reden is dat het lijkt of hij niet meer in slaap valt wanneer hj op zijn buik wakker wordt. Als wij hem horen 's nachts dan laten we hem meestal eerst even een kwartiertje jengelen en elke keer als we gaan kijken ligt hij op zijn buik en is al half wakker.

Ik zal je advies vanacht eens toepassen en dan maar even door de zure appel heen bijten en hem eens in eerste instantie langer te laten liggen zodat hij ook went aan op zijn buik slapen!

Groet,
Jacqueline

Terug
Bovenaan