Tips

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik wil vragen of er iemand een leuke tip voor mij heeft. Ik ben weer zwanger en wil dit graag aan mijn vriendin vertellen alleen is dat best moeilijk omdat ze zelf al heel lang bezig is om kinderen te krijgen. Dus ik wil het op een leuke manier brengen eigenlijk. Ik wacht het af ?</p>

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik begrijp heel goed dat je dit op een leuke manier wilt brengen, ik hoop alleen niet dat het een teleurstelling van beide kanten word.
Ik persoonlijk denk zelf dat je dit op een rustige neutrale manier moet gaan vertellen, en haar moet laten bepalen of ze het op dat moment ook " leuk" voor jou kan vinden. Je snapt waarschijnlijk zelf ook wel dat dit heel erg gevoelig bij haar kan liggen. Zonder dat jij dat weet.
Ze heeft misschien tijd nodig, en als vriendin kun je haar daar op deze manier tegemoet komen. 

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik begrijp heel goed dat je dit op een leuke manier wilt brengen, ik hoop alleen niet dat het een teleurstelling van beide kanten word.
Ik persoonlijk denk zelf dat je dit op een rustige neutrale manier moet gaan vertellen, en haar moet laten bepalen of ze het op dat moment ook " leuk" voor jou kan vinden. Je snapt waarschijnlijk zelf ook wel dat dit heel erg gevoelig bij haar kan liggen. Zonder dat jij dat weet.
Ze heeft misschien tijd nodig, en als vriendin kun je haar daar op deze manier tegemoet komen. 

Dank je wel! En jij bedankt voor je reactie! Ik zal het zeker op een rustige manier doen. Het is mijn 2e zwangerschap dus heb het al een keer eerder moeten vertellen maar toen wist ik nog niet wat er allemaal speelde en nu wel. Ik wil het juist op een speciale manier doen maar daar ga ik nog even over na denken. Bedankt nogmaals voor je reactie! 

Terug
Bovenaan