Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi meiden,</p><p>Mijn cyclus varieert een beetje tussen de 25-31 dagen. Iemand tips mbt ovulatietesten, apps of andere adviezen om zwanger te worden? <br /><br /></p><p> </p>
Bij de app Clue werd de eisprong verplaatst als mijn menstruatie langer duurde kwam ik achter. Bij mij wisselde de cyclus alleen slechts enkele dagen. Ik deed ovulatietesten (gewoon zo'n super goedkope) vanaf dag 12 geloof ik. Tot ik de piek gevonden had en dan nog een dag om te kijken of deze afnam. Dit voerde ik in op de app en dan werd die bingesteld maar de testen waren leidend.
Na een paar cyclussen ga je zo zien wanneer je eisprong is ten opzichte van je menstruatie/ duur van je menstruatie en krijg je wat meer zicht op je cyclus. Soms was mijn luteale fase wat langer daar kom je pas achter als je later ongesteld wordt dus daar valt niet echt vanuit te gaan.