Tips

Hallo dames

Ik en mijn man zijn al bijna een jaar bezig om zwanger te raken. Tot nu toe helaas steeds teleurstelling?
Ik zelf heb een vertraagde schildklier en stond en paar maanden gelden mijn medicatie verkeerd ingesteld. Nu staan ze goed en zit ik op 88 mg tablet 1 keer daags.
Maar ben toch bang dat ik niet zwanger kan raken van wegen mijn schildklier probleem.

Ik hou strikt mijn menstruatie bij.
Als ik in mij vruchtbare periode zit test ik elke dag of ik mijn eisprong heb.
Wat kan ik nog meer doen om mij eisprong in de gaten te houden. Ik voel hem ook niet.

Iemand tips
 
Hee probeer de app premom.

Hierin kun je je ovulatie testen in scannen voor een duidelijk resultaat wanneer je eisprong is.
Daarnaast kun je ook temperaturen. BBT (Basale body temperatuur)
Dat betekent eigenlijk als je wakker wordt eerst tempen voor je wat gaat doen.

Deze kun je ook in de app zetten voor een heel duidelijk beeld van wanneer je de beste kans hebt om zwanger te raken.
 
Heb je ze met behulp van een internist of huisarts op de juiste waardes gekregen?
Want het luistert idd ontzettend nauw bij schildklier problemen (ik had een te snel werkende schildklier zodoende).
Weet je je waardes ook? Want het kan net zijn dat je toch iets meer of minder hormonen nodig hebt, ondanks dat je waarden misschien wel gemiddeld zijn.
Zijn daarnaast ook andere zaken uitgesloten? Hoe is je cyclus idd etc etc..
sterkte!!
 
Hay bedankt voor je reactie
De huisarts heeft de medicatie voor nu ingesteld. Nou moet ik zeggen dat ik me ook veel beter voel dan en paar maanden terug.
Ik heb ook aan de huisarts doorgeven dat wij proberen zwanger te worden. De huis arts heeft hier ook rekening mee gehouden.

Mijn cyclus is volgens mij goed.
Elke maand wordt ik op de zelfde dag ongesteld . Dit was toen niet toen me medicatie verkeerd stond.

Ik en mijn man zijn deze week druk bezig dus we hopen dat het dit keer raak is en anders ga ik een afspraak maken bij de huisarts.
 
Dat is een goed teken dat je je beter voelt dan een paar maanden geleden. Kan natuurlijk even duren voordat je lichaam ook helemaal gewend is aan de nieuwe dosis medicijnen.
Maar dat je je goed voelt is een goed begin!
Ik wens jullie veel succes en hoop dat het snel ‘raak’ mag zijn!
 
Terug
Bovenaan