tips?

hallo allemaal,
mijn vriend en ik proberen al een paar maanden zwanger te raken maar tot op heden nog niets, heeft iemand wat tips voor ons.

iedereen die al zwanger is GEFELICITEERD en succes.

liefs belinda
 
daar zijn de andere forums toch voor? daar kun je veel tips krijgen hoor!

echte tips om zwanger te worden zijn er niet, just the right time en the right place ;-)!

gr
 
De beste tip is dat je zoveel mogelijk erover te weten moet komen. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen die goed wisten hoe het in elkaar zit, maanden eerder zwanger waren dan degene die er op goed geluk op los kluste. Een goede plek om te beginnen is www.vruchtbaarheid.org. Hier staat veel info over hoe je je cyclus kan bijhouden en dus je ovulatie kan voorspellen. Ook zijn er overal boeken over te vinden. Het is ook wel slim om je te orienteren op je eetgewoonten. In "het vruchtbaarheidsdieet" van Uta konig staat hier wel veel over in. Moderne eet- en drinkgewoonten zijn niet altijd even goed voor je vruchtbaarheid.
Tja en verder moet je ook een beetje geduld hebben natuurlijk. Ook al eet je goed en weet je precies wanneer je ovulatie is, dan nog is het iedere cyclus maar een kans van 1 op 3 o.i.d. dat het lukt. Je hoort echter alleen maar van de gevallen waarbij het in 1 keer raak was. Daar staan net zoveel zwangerschappen tegenover dat het wel 12 maanden duurde voordat het raak was.
In ieder geval veel succes toegewenst en ga eens kijken op het zwanger worden -forum
 
Als eerste is het handig om te weten wanneer je eisprong is (doorgaans ongeveer 14 dagen voor de 1e dag van je menstruatie). Bij een onregelmatige cyclus kan dat lastiger zijn, in dat geval kun je ovulatietesten gebruiken (zelf geen ervaring mee) of je kunt temperaturen: alleen weet je dan pas of je de eisprong geweest is nadat je hem al gehad hebt.

Vervolgens is het een kwestie van goed je best doen op de dagen rondom de eisprong. Zaadcellen blijven een paar dagen in leven, dus het is niet nodig om iedere dag te "klussen", beter is (ook voor de kwaliteit van het zaad) om dat om de dag te doen.

Maar ook al zijn er zaadcellen op de juiste plaats op het juiste moment, dan nog is de kans op zwangerschap slechts zo'n 15 procent per cyclus. Dus vandaar dat het best een paar maanden tot een jaar kan duren voordat je zwanger bent.
De meeste stellen worden binnen het jaar zwanger, als het langer dan een jaar duurt zou ik je adviseren er eens met je huisarts over te gaan praten.

N.
 
Ook een tip is om na de daad 15 min. ofzo met je bekken omhoog (kussen eronder) te blijven liggen.... niet echt charmant, maar het was bij ons daarna wel meteen raak!
Succes!
 
hieronder heb je een forum: als zwanger worden langer duurt.
misschien kunnen vrouwen je daar tips geven.
maar gemiddeld moet je er een jaar voor uittrekken. dat zei de huisarts me.
ik was binnen 2mnd zwanger dus bij mij ging het makkelijk.
ik zou zeggen om de dag sex zou bijna moeten lukken!! want het zaad leeft geloof ik zo'n 72uur...dus succes!!
 
Rond je eisprong veel sex, beter 1x te veel dan 1x te weinig. Wel onstpannen en geniet van het contact.

Jij klaarkomen voor EN (heel belangrijk!!)na de zaadlozing

blijf nog even liggen, liefst met je benen op een kussen.

Denk op het hoogtepunt dat je graag een kind wilt van deze man (heet positief denken)

Ik ben 3x in 1x zwanger geraakt!

Liefs Marthe

 
hallo,

ik ben binnen 2 maanden zwanger geraakt , maar ik weet zeker dat het inderdaad het juiste moment moet zijn , het hangt gewoon van een paar factoren af en als je er gewoon niet te gefocust mee bezig bent dat het dan echt vanzelf goed komt veel suc6 liefs remona
 
Terug
Bovenaan