tips???

A

Anoniem

Guest
hey dames,

Ik wil voor de vakantie graag een paar kilo's kwijt!!
Wie heeft er goede tips??
Ik hou ook van een lekker koekje bij de koffie en op zaterdag op de bank
met een lekker zakje chips dus denk dat het wel gaat tegenvallen maar hopelijk hebben jullie goede tips!!
Hopelijk kan iemand me helpen!!

Groetjes Samiera

Hoi

Ik zou geen crash dieet of iets doen, maar ik zou voor weight watchers gaan. Daar mag je een bepaald aantal punten tot je nemen < ligt aan lengte, gewicht en beroep o.a > en je kunt jezelf ook af en toe wat gunnen of extra punten verdienen dmv sporten.

Ik doe het zelf ook, mag 24 punten < ben ook vrij zwaar > en het is ipc makkelijk vol te houden. Ik ken ook mensen die door de week zich aan de punten houden en in het weekend niet, en die vallen toch ook nog af hoor. Je zou evt naar een bijeenkomst kunnen gaan, of het on line programma kunnen volgen.

Succes

Liefs Kirsten

Hoi,

wat ik doe als ik maar een paar kilo's kwijt wil is de ene dag eten waar ik zin in heb en de volgende dag supergezond eten. Dus geen sauzen, snoepen,koek of chips maar gewoon gezond en een extra portie rauwkost bij het avondeten. Verder beweeg ik op die dagen extra, dus op de fiets boodschappen doen, geen lift of roltrap maar de gewone trap nemen.

Groetjes

Hoi Samiera,

Hier nog zo'n lekkerbek. Bij mij werkt Sonja Bakker erg goed. Dat schiet tenminste goed op en je hoeft er niet bij na te denken (sonja zelf werkt trouwens wel op mijn zenuwen maar dat terzijde). Maargoed net als elk ander dieet is dit ook bikkelen. Het voordeel vind ik dat je snel resultaat ziet en daar raak je enorm gemotiveerd van. Er zitten ook 'lekkere' dagen bij waarbij je bv een bord met ovenfrites mag. Kortom boek 1 kopen, schouders eronder en niet zondigen dan ben je in 9 weken zo 10/15 kilo kwijt.

gr.Ing

heb net een nieuw boekje besteld:
http://www.vermageren.com
Gaat over het versnellen van je verbranding ofwel je metabolisme, heb het net vandaag binnen dus weet nog niet of het werkt.
maar het verhaal sprak me aan dus ik vond het het proberen waard!
Het gaat erom dat je met buikspieroefeningen niet perse een platte buik krijgt, doordat je buikvet blijft.
Dat kwam me bekend voor: hoorde van de Vk en de kraamhulp dat ik zulke sterke buikspieren had, nou lekker dan! Had ze p******** nog nooit gezien!! En ik maar trainen!!
haha, voor mij was het dus wel herkenbaar maar nu nog ff checken of het werkt!
Ik houd jullie op de hoogte.

Sonja werkte ook na mijn zw.schap 6 kilo kwijt maar merk wel dat je ook makkelijk weer wat terug krijgt. Kan me er nu (nog) niet weer toe zetten....

Veel succes allemaal!

Groetjes Saskia

Hey dames,
bedankt voor de reacties,
Ik ga me toch maar even in de tips verdiepen!!
Sonja bakker heb ik slechte reacties over gehoord van kennissen maar
het is natuurlijk het proberen waard!!
Nog meer tips zijn altijd welkom
Groetjes Samiera

In mijn omgeving zijn er veel mensen afgevallen met Sonja Bakker.  En ook uit eigen ervaring weet ik dat het heel goed werkt. En ik heb dan alleen nog het avondeten veranderd, niet eens iedere dag. Laat staan als je het hele menu zou gaan volgen.

Momenteel zijn we niet aan de Sonja Bakker hoor, omdat ik zwanger ben, maar ik ben er wel een aantal zwangerschapskilo's van Lotte mee kwijtgeraakt en eigenlijk zonder moeite.

Groetjes, Marisa

Hoi Samiera

Ikzelf doe sinds oktober ook mee met het programma van de weight watchers en bevalt me prima
Ik ben nu precies 10 kilo kwijt en moet er nog heel veel
Ik ga naar de bijeenkomsten elke week en probeer me het grootste gedeelte aan de punten te houden, alleen met feestdagen enzo sta ik mezelf iets meer punten toe
Op deze manier valt het heel goed vol te houden
Via de bijeenkomsten heb ik ook een aantal nieuwe mensen leren kennen
Dat is ook weer een leuke bijkomstigheid
En het is echt even mijn avondje...Even geen kids....even alleen Xennah
Maar van alle dieeten werkt deze echt...want deze is blijvend
Doordat je eetpatroon veranderd kom je zodra je stopt met dieeten ook niet meteen t dubbele weer aan en dat is met veel dieeten wel het geval
Het is de moeite van het proberen waard

Veel succes

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan