Tips??

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik geef Julia nu afgelopen week vers eten s'avonds(home made)maar ze vindt
het echt absoluut niet lkkr!Maandag had ik bloemkool met aardappels gepureerd.
Ze zat huilend te eten.....Gister had ik bietjes met aardappels en vlees.
Ook helemaal gepureerd.Ze vertikte het steeds meer om een hap te nemen.
Dus ik een potje uit de kast geplukt en dat gegeven(was macaroni)Dat at ze met
plezier.Ze moest nog twee happen en dan was het op.Begint ze ineens te kokken.
Nou met het gevolg dat alles er weer uit kwam.Ze loop dan helemaal rood/blauw aan
en ik proberen om der te 'helpen'.pff vindt dat zo vreselijk!!Maar goed, hebben jullie
ideeën om het wel lkkr gevonden te worden?Moet ik er water bij doen of??Doe ik
het verkeerd?Misschien is het ook wel gewoon wennen....

xxx

Hier lopen we af en toe ook behoorlijk te tobben met eten. Misschien hebben ze nu door dat ze kunnen weigeren en dat er ook nog ander eten in een potje in de kast staat. Ik kan je geen advies geven, want ik weet zelf ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik maak er in elk geval geen drama van. Dus niet tegen de zin in eten.

Veel succes in elk geval. Hopelik komen er van andere moeders tips.

groetjes Ida

Heeyyyy Duckie!
Tja de 1 slaapt niet en de ander wilt geen vers eten! Je hebt gewoon een heerlijk meisje die ook lnog s lekker slim is! hihi!
Manlief kwam met t idee om je verse eten gewoon in een afgewassen potje te stoppen, kijken of je dr kan foppen! hihihi!

Kusss

Heyyy L81

Ja hihi!Ik gaf het eten alleen nooit uit een potje maar uit een bakje....
Maar bedankt voor je reactie hoor manliefHihi

kusss

Uhm misschien mis-communicatie, ik bedoelde dat je een potje bewaard, afwast en als je dan vers eten gemaakt hebt doe je het in het potje zodat ze denkt dat het een potje is!

Kusss

Hihihi, die van dat potje bewaren is leuk!

Maar maak je geen zorgen hoor! Heather eet ook liever olvarit dan home-made. Komt ook omdat ze bij olvarit natuurlijk jarenlange ervaring hebben met wat kinderen lekker vinden en ze zijn ook wel zo slim om die potjes zo te maken dat kindjes er van smullen.

Wat je zou kunnen doen (doen ze bij olvarit ook!) is wat appelmoes (zelf gemaakte) door het eten te prakken. Wordt het wat zoeter van. En verder is het een kwestie van volhouden.

Groetjes KT

Terug
Bovenaan