Tips

Het leek me leuk om eens een topic te maken met tips van en voor zwangere dames.

Ik houd bijvoorbeeld niet regelmatig de huis-aan-huis-blaadjes in de gaten en daardoor mis ik wel eens mooie aanbiedingen.

Vorige week had de Etos een mooie actie met de Zwitsal lotionbillendoekjes. 6 pakken voor minder dan 10 euro. En de HEMA had 2 weken geleden een mooie aanbieding met 3 rompertjes voor maar 7.50 euro.

Dat soort dingen dus. Heb je een tip? Post het dan hier, zodat anderen er ook van kunnen genieten.

Voor deze week alvast een tip: Het Kruidvat heeft de Zwitsaldoekjes in de aanbieding: 6 pakken voor 9.99!

Ik weet dat er een site is waar je je kunt aanmelden. Je krijgt dan elke week een mailtje waar de luiers in de aanbieding zijn. Dat kan behoorlijk schelen... laatste geen € 30 maar € 16,50   voor 3 pakken. Toch zonde als je dat laat liggen....

Zal even zoeken.

Groetjes Noah

Goed idee, dit onderwerp.
Deze week bij de Dirx Drogist (bij Bas vd Heijden of Dirk vd Broek), zijn de Avent starterssetjes in de reclame, met 3 flesjes, een speen en schoonmaakborstel, van 27,95 voor 19,99. Scheelt toch weer. Ook bij borstvoeding goed om in huis te hebben, je weet nooit.

Groetjes
Bibi

Even opgezocht, maar bij www.watkostenluiers.nl  kun je de inschrijven, of gewoon de site bezoeken kan ook.

Er staan zowel de aanbiedingen van luiers als van luierdoekjes.

Groetjes Noah

Thanks  voor de  link. Het is een handige site.  

Maar goed niet alleen luiers etc, zoals Bibi aangeeft de avent felssen etc, dat zijn ook supertips. Bedankt!  

bij duimelandwinkel was de luieremmer (waarin pampers geurloos verpakt worden) voor de helft van de prijs nu dus voor € 24,95 !!!

(stond in de folder vanDuimeland van van Belle in Vlissingen)

misschien hebben jullie hier iets aan ??

groetjes mama an

Terug
Bovenaan