Tips?

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Lynn en ben nieuw op dit forum.
Ik kom rechtstreeks van het `als het langer duurt´ forum.
Ben zwanger geworden na 2 ICSI behandelingen. Eerste ICSI geen embryo´s ontstaan en bij de 2e behandeling hadden we iets meer geluk en was het ´raak´. Ik heb pas over 4 weken mijn eerste echo, ik zit dan in de 9e week. Spannend dus.
Ik voel me op zich redelijk goed. Alleen elke keer als ik heb gegeten voel ik me echt kotsmisselijk! Zijn er nog meer die hier ook last van hebben of last van hebben gehad? Zo ja, wat hebben jullie hier aan gedaan?

Groet, Lynn.
 
Hey Lynn,

kleine beetjes eten en alleen dat eten waar je zin in hebt...verder is er niets aan te doen.

Ik word elke keer moe na t eten en krijg t koud, ook zoiets raars..

gr Yosha
 
Ik ben nu ook bijna 10 weken....
Eerst alleen 's avonds dat ik beroerd was (vlak voor avond maaltijd en werd heftiger als ik gegeten had)
Maar nu ben ik de hele dag door beroerd en overgeven.
Wat ik nu gemerkt heb is om de 2 uur iets licht verteerbaar eten. Dus eet nu veel crackers. En klein beetje avond eten. Tussendoortjes stukjes fruit.
Succes...
 
@Yosha: Ik krijg het ook steeds koud. Dacht dat het aan mij lag, maar ben dus niet de enige! Gaat alles bij jou goed?
En alleen eten waar ik zin in heb? Ben bang als ik dat ga doen ik niet voldoende vezels en vitaminen binnen krijg! :)

@Ilona: Ik had het tot begin deze week ook veel ´s avonds, maar ook niet elke avond. Sinds deze week heb ik het wat vaker en duurt het ook langer.

Laten we hopen dat het snel wat minder wordt!
 
Indd nu maar hopen dat het minder wordt...
Ik had ook niet elke avond.
Maar nu moet ik wel elke dag kokhalsen (zonder te overgeven), maar de afgelopen 3 dagen met overgegeven.
Ik was al bang dat ik de enige was die het alleen 's avonds had. Want de dames die ik had gesproken die beroerd waren, waren 's morgens beroerd...

Heb je het ook zo erg met temperatuur verschil?
Want als ik naar buiten moet om de hond uit te laten, begint het al bij mij.
En met geuren? Ik werk zelf in de thuiszorg, maar als ik bij mensen thuis kom die net gekookt hebben, moet ik ook kokhalsen :S
 
Ik was dus ook al bang dat het aan mij lag. Want je hoort meestal alleen verhalen over ochtend misselijkheid. Ik hoef gelukkig nog niet over te geven. En eigenlijk zit ik er ook niet op te wachten maar ja, als het komt dan komt het.
Ik kan de meeste geuren nog wel verdragen, alleen ruik ik veel dingen nu veel beter.
 
Hallo,

Ik ben heel erg misselijk geweest de eerste maanden.van alles geprobeerd maar kon niks meer binnen houden zelfs water was moeilijk.als je er echt veel last van heb zou ik de huisarts of vk raadplegen, ik heb pillen gekregen tegen misselijkheid tijdens de zwangerschap en die hielpen wel.normaal slik ik niks qua medicijnen ivm de zwangerschap maar als je gaat afvallen of echt niks meer binnen houdt zou ik het toch aanraden.Ik was trouwens de hele dag door misselijk en was ook heel lusteloos,maar gelukkig gaat nu alles goed en voel ik me weer super.(ben nu 24 wkn)
veel sterkte en hopelijk voel je je snel beter
 
Wil je even feliciteren met je zwangerschap! Wat heerlijk na zoveel moeite en spanning! :)
Goed teken toch, dat je misselijk bent? Dat je het koud krijgt en moe wordt na het eten kan heel goed, je lichaam is dan hard aan het werk om het eten te verwerken! En moet naast het opbouwen van de baby ook daar voor zorgen...

Geniet van je zwangerschap!
Sparkle
 
Terug
Bovenaan