tis bijna zover....

hoi dames,

heb morgen mijn nod....
kben er niet zoveel mee bezig geweest, maar begin nu beetje zenuwpenig te worden....(kmaak mezelf dus gewoon gek hahaha)

morgen testen....of toch wat later....kweet niet of ik mezelf in kan houden.....

ik laat het jullie wel horen/lezen...
tot snel
xx kimpansee

Hoi Meis,
Tuurlijk denk ik aan je.. aparte naam vergeet je niet zo gauw en je hebt zulke lieve dingen geschreven..
Ik duim voor je vandaag dat er niet komt.. Ik ben eind july aan de buurt.. maar (ronde 5) maar heb al wel vast afspraak in ziekenhuis.. (mijn mams heeft errug veel late miskrame gehad en voor mij med genomen dus misschien is er wel iets heel ergs mis met me?? des-dochter ofzo..)vandaar..
Vakantie?? ik heb 19 aug vakantie maar de 2oste al naar ziekenhuis..ben zeer benieuwd wat en hoe het daar bij zo'n eerste afspraak gaat..zo ff vragen op forum.. we willen wel met vakantie maar nog geen idee waar heen.. 1 ding staat vast als het er maar heel lekker weer is.. ik snak naar de zon.. waar ga jij heen in turk?? lekker hoor...
Laat je vandaag wel horen hoe en wat...
dikke kus anne

hoi anne,

helaas....ongi geworden....kging vanmorgen naar de wc en het was eral!!
errug op tijd dus....

ik heb 2 aug afspraak gyn, wil t dan gaan hebben over iui, hoop dat we daar voor in aanmerking komen!

denk je dat je een des-dochter bent?? of weet je dat al zeker??

we gaan naar bodrum! 18 aug vertrekken, lekker 11 daagjes nix! heb wel mijn nod op vakantie....we zullen zien!

succes alvast met jou nod, het is al bijna eind juli....

tot gauw
xx kimpansee

Terug
Bovenaan