Tis eindelijk doorgekomen!!!

Hi Meiden,

Oh wat was ik gisteren blij dat ik ineens echt gewoon super ordinair weer ongesteld was!!! Je wilt echt niet weten hoe ik stond te juichen!!!!

Maar goed.....

Ik zou eigenlijk op de 2e of 3e dag langs moeten komen in t ziekenhuis voor een uitgangsecho. Maar dat was nu dus dit weekend en dan kan ik niet komen. Met de gyn had ik overlegt en dan zou ik wel op maandagochtend mogen komen. Maar aangezien hier in t zuiden t nu carnaval is, zijn alle polie's gesloten maandag. Dus ik gebeld vrijdagochtend en toen zei ze dat ik dezelfde middag nog terecht kon.

Ze hebben de uitgangsecho gedaan en zagen eigenlijk meteen dat de cyste er nog zit. Hij is 3 cm.

T kan eigenlijk geen kwaad zegt ze, maar als ik er last van heb of als het groeit kunnen ze t weg halen. (IEMAND ERVARING MEE?????)

Ik mag nou vanaf morgen beginnen met de Clomid, 2 tabletten per dag voor 5 dagen. En 15 februari moet ik weer terug komen voor een nieuwe uitgangsecho.

Maar nu heb ik een vraagje.....
Hoe moet ik nu mijn cyclus berekenen....wanneer we ongeveer moeten klussen en ik me eisprong heb???
Ik heb nu een cyclus gehad van 45 dagen....en de laatste 2 hier voor waren 23 dagen en alle maanden daarvoor waren erg wisselend.....

Wie kan me helpen???

Liefs Flower

Hoi Flower
Grappig he hoe je ineens blij kan zijn dat je ongesteld bent geworden.
als je uitgangs echo's krijgt dan weet je ook precies wanneer je je eisprong hebt want dan moet je om de paar dagen terug komen en houden zij in de gaten wanneer je dan je eisprong hebt dan spreken ze meestal een samenlevingstest af dat je de avond van te voren verplicht moet klussen en dan kijken ze hoe zijn zaadjes zwemmen en of ze aanwezig zijn in jouw baarmoederslijm

Dus ik zou zeggen maak je niet druk want je naderende eisprong word dus goed in de gaten gehouden.
Grt Lydia

Terug
Bovenaan