tis gebeurd.....

A

Anoniem

Guest

Vandaag is mijn mannetje "geholpen". Oftewel hakkietakkie weg zakkie.
Nu is het dus definitief: geen brusje voor Fabio.
Aan de ene kant pijnlijk, want ik had best nog wel gewild (merkte ik de laatste weken), maar voor mijn gezondheid is het veel beter om het bij Fabio te laten.
We hebben op het gebied van zwangerschappen natuurlijk al erg veel meegemaakt en omdat dat weer zijn weerslag had op mijn bloeddruk zou nog een zwangerschap gewoon absoluut niet verstandig zijn.
Ook speelt onze leeftijd een rol: Wilfred wordt volgende week 40 en ik deze maand 38. Tis mooi zo....
Eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren » » we hebben een pracht van een zoon, die supergezond is en waar we SUPER BLIJ mee zijn!!!!!!!!!!

Cissy trotse mamma van Fabio

Achhhhhh arme wilfred.
Wees maar trots op jullie Fabio, dat is dubbel en dwars terecht!

Geef wilfred maar een biertje tegen de pijn.
En ehh die leeftijd zegt niks over hoe je je voelt hé!!
Ik vind je niet oud en we schelen toch aardig wat jaartjes.

Liefs Pauline

Hoi hoi,

Ach verwen hem maar extra dan.Heeft hij wel verdient,nietwaar.Mijn man is in april geweest,hij heeft er gelukkig niet veel "last"van gehad.Ik vind het toch een beetje treurige gedachte dat er geen kleintje meer bijkomt,maar het is voor ons ook verstandiger zo.En we zijn dolgelukkig met ons Tess,hoor.

Groetjes Kitty en Tess.

PS: Cissy, je bent echt niet "oud" hoor.

vanavond lekker een biertje en dan met de beentjes omhoog. Wel goed dat hij het gedaan heeft is beter dan de vrouw eeuwig aan de pil.

Wij weten nog niet wat we willen, voor ons gevoel is ons gezinnetje compleet maar om nou met 30 al definitief de knoop (nou ja iets anders) door te hakken..........

Groetjes sandra

Laat Wilfred achter  de nieuwe buggy lopen, kan ie zijn zakkie er in laten rusten tijdens het lopen en hou jij Fabio op je arm haha...

Maar eh,.. Dapper van Wilfred hoor, de meeste schijten er voor in hun broek!

Kan me voorstellen dat je er een beetje gemengde gevoelens bij hebt. Maar ik denk dat je er verstandig aan doet om voor je gezondheid te kiezen.

Esmé mv Kay

Achhhhhhhhhhh wees maar lief voor hem.
Als wij klaar zijn met de kinderen gaat mijn vent ook onder het mes.........ik heb genoeg geleden hihi

Sterkte met hem!!!

Ik weet hoe je je voelt!! Heb laatst een topic hierover geopend!! Hier blijft het er ook helaas maar bij eentje.

Maar, genieten, heeeel veeeeel genieten van Fabio!! Doe ik nu ook nog veel meer van Lyanne en dat vindt ze helemaal niet erg!!

Groetjes, Marieke en een knuffel van Lyanne

Nu ook tijdelijk een chagrijnige-je-weet-wel-man???
Maar dapper van hem hoor, GJ heeft al laten weten daar nooit aan te beginnen, voor wiens bestwil het ook zou zijn. Dat is te veel mannelijkheid die aangetast wordt denk ik...
Maar ik kan begrijpen dat de keus dan misschien overwogen is maar nog wel heel moeilijk. En geef toe: het is de meest vreselijke dood-doener die ik ken: Ach, je hebt fabio om van te genieten.... Ik heb dat van dichtbij gezien hoe pijnlijk zoiets is.
Lief zijn voor wilfred hoor!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan