tis me nu echt ff allemaal teveel..

A

Anoniem

Guest
hoi   meiden,

ik   wil   heel   graag   nog   een   kindje van   ons   samen..hij   heeft   al kids   uit   een   relatie en   ik   ook.

maar   nu kom   iik   er eigenlijk   achter   dat   het   eigenlijk   nie t kan..hij   heeft  zoveel   schulden   waar   hij   niet   uit   kan   komen...eigen zaak wat nu   uit loopt op   niets   en ga   maar   door.

ik   wil   eigenlijk   weer   gaan(moet!)   werken.maar   aangezien   ik   er   altijd voor   de   kids   wil   zijn   als   ze   uit   school   komen,lijkt   het   me   lastig   om een   baantje   te   vinden op   die   tijden   dus.(van   9.00   tot   15.00)

weten   jullie   iets   misschien....uitzend   buro ook geweest   maar ook   moeilijk me t   tijden..misschien   thuiswerk..wie   weet   raad..

ik   voel   me   echt   klote   hierdoor...vooral   omdat   we   samen   best happy   zijn   met   de   kids   maar   financieel rot   zitten.
ik   wil   toch   alles   op   de   rit   hebben   en   dan   pas weer   denken   aan   een   klein   klindje zegt   hij..

liefs maagd

Hi,

Je zou het in de thuiszorg kunnen proberen. Daar zeggen ze dat ze flexibele werktijden hebben en dat je je tijd zelf kan indelen! Ideaal voor werkende moeders die hun kroost naar en van school moeten halen.

Ik hoop dat jullie het financieel snel weer op de rails krijgen om daarna te kunnen werken aan jullie kinderwens!

groetjes, Dee

hoi hoi,

Ik heb zelf een tijdje in de catering gewerkt en mijn werktijden waren van 10.00-14.30 dus dat zou wel ideaal zijn.

kijk hier maar eens http://www.sodexho-nl.com/laydisplay/index.html
kan je op woonplaats zoeken naar vacatures.

succes,

liefs Jacqueline

hoii   dee   en   jaqueline..

dank   je voor je   berichtjes..lief!!
ik   heb   thuiszorg   gebeld   en   krijg   morgen   een   sollicitatiebrief   thuis   die   ik ff   moet invullen..ben   benieuwd z e hadden   inderdaad   nog   mensen   nodig..dus...

die   site waar jaqueline   het   over   had   heb   ik   op gkeken ook   super!!
heb   ik ook   ingevuld   en   krijg   via   email   bericht..dus   ook   ff afwachten.

dank   jullie   wel!

meer   ideeen   altijd   welkom!

liefs   maagd

Hoi,
Ik heb zelf ook lang voor de thuiszorg gewerkt en dat kun je idd beetje zelf indelen,het verdient geen kapitalen trouwens(niks in de zorg)maar het is zeker beter dan niks!
als je er via de thuiszorg niet uit komt kun je ook altijd nog alphahulp   worden,Dit is beetje het zelfde als thuiszorg(gaat ook vaak via thuszorg),het verschil is alleen dat je dan niet de thuiszorg als werkgever hebt ,maar de mensen waar je gaat werken zijn je werkgever,via hun krijg je dan betaald en met hun bespreek je dan wanneer je wilt en kan werken.
Heel veel succes,vervelend he   die financiele shit!ik weet er ook alles van want wij   hebben het op het moment ook niet super breed,er komen meer rekeningen dan dat er binnen komt!!!!groetjes cat

hoi maagd,
wat dacht je van gastouder?via een gastouderbureau.ik heb het een tijdje gedaan bij het gezin thuis,maar het kan ook in je eigen huis.dan ben je er ook voor je eigen kids.je hebt er geen diploma voor nodig.of bij tpg-post of selectmail ofzo(doe ik nu).kan je je eigen tijd indelen.ik ben erg graag thuis,vandaar dat ik me verdiept heb in de mogelijkheden.ben ook nog steeds zoekende naar de ideale baan hoor,maar zo heb ik wel alvast wat.ik heb ook in een supermarkt gewerkt.daar had ik een collega,kassierre,die werkte van 8 tot 1.ook voor de kids.dus t kan wel hoor.succes!ik hoop dat je wat vind,zodat je wens in vervulling kan gaan.
groetjes kari

Terug
Bovenaan