tis niet meer gewoon!!!

hallo allemaal,

nou de titel zegt het al, tis niet meer gewoon!

ik heb al een dusdanig dikke buik dat ik geen eigen kleding meer aankan en ik ben pas 8wk 6dgn. gister even snel bij Miss Etam nieuwe broek en rok gekocht (positie uiteraard) want het is eigenlijk niet leuk meer.

nu was ik al niet een van de magerste, maar het is echt niet te geloven zo snel als het gaat! ik heb nu een positie-broek aan, met een tuniek erboven en als ik gewoon sta is het net of ik al 6 maanden zwanger ben!!

herkennen jullie dit ook? begin zelfs te twijfelen of de VK afgelopen maandag niet iets over het hoofd heeft gezien. maandag toch aan de gyn vragen of het er echt maar 1tje is. hahaha

Liefs Sylvia

Hey,

Ik ben morgen 10 weken zwanger, maar als je zou zeggen dat ik 6 maanden ben, zou je het ook geloven!!!Moet eerlijk zeggen dat ik van mezelf niet heel slank ben, lees te zwaar.
Heb veel jurkjes en die pas ik nog wel aan, maar jeetje hey, ik lijk al wel 6 maanden zwanger in zo'n jurkje.Dit is mijn tweede kindje!!Moet zeggen dat ik bij de eerste ook 25 kilo ben gegroeid!!!
Normaal probeer je je buik te verhullen, en nu wil je hem eigenlijk wel laten zien, maar dit is toch echt te veel van het goee,haha!!!!

liefs anies

Klinkt helemaal bekend!

Het was van het weekend zelfs zo  erg dat een inval collega op mijn werk er naar vroeg of ik soms zwanger was. Buiten het feit dat ik dat een vraag vind die je nooit zomaar mag stellen, betekend het dus wel dat het inmiddels erg zichtbaar is.

Vind het vooral sinds afgelopen vrijdag in ene. Heb vast weer een positie spijkerbroek (wel nog met een lage band) uit de kast geplukt van de eerste. Nu het weer wat beter wordt kan ik gelukkig ook nog een paar zomerbroeken aan die ik vlak na de geboorte van Nienke heb gekocht. Maar denk dat ik ook snel moet overstappen op de positie kleding.

Met de eerste had ik dat overigens ook al rond 12 weken en jullie?
Nu dus al met 10 weken, maar ook ik ben niet bepaald slank. En vooral m'n buik was nog steeds een issue na de geboorte van Nienke.
Ach ja, het is voor een goed doel toch? Maar ik zal wel blij zijn als die buik straks wat strakker wordt en het echt duidelijk een zwangere buik is, in plaats van de twijfel is ze nou teveel aangekomen of.....

groetjes mama van Nienke

Terug
Bovenaan