tis soms best moeilijk allemaal

A

Anoniem

Guest
haillooo,
Vandaag weer bezoek gebracht aan het ziekenhuis. Mn slijmvlies is nog nooit zo dik geweest!! Het begin was dus fijn maar toen we de eitjes gingen bekijken was het drie keer nix. Ze willen gewoon niet groeien. De arts heeft overleg gehad met de gyn, hij vond het allemaal lang duren voor mij en er moest actie komen (was weer een andere arts dan de vorige keer) Hij belde nete terug en zei dat aangezien mn slijmvlies het zo goed deed ik nog even door moest gaan op deze voet. Dinsdag moet ik weer aantreden.........

Elke teleurstelling blijft k.. maar mn tranen raken op. Ik hoef niet meer te huilen als het even tegen zit. tuurlijk ben ik verdrietig en vraag ik me af waarom mn lichaam niet wil.
Alles is met n reden. Alleen de enige reden die ik kan bedenken is dat ons huis nog niet af is............hahaha
In het ziekenhuis stelde ik de vraag hoe   het voor mn man was. hij wil zo graag kinderen en het ligt aan mij dat het niet lukt. Hij gaf me meteen een knuf en zei dat hij me nooit zou opgeven voor zijn kinderwens. Wat een lieffie he?!!  

Ok ik ga hard aan de slag, lekker verven, springen, huppelen, kortom alles ga ik doen om ze wakker te maken. Dinsdag moet er gewoon eentje gegroeid!!!!!!!!!!!!!

een hele dikke knuf van een sjanneke die na drie jaar hard werken wel zin heeft in een zwangerschap, en die gaat komen ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi,
Ik kan me je frustratie en teleurstelling helemaal voorstellen. Maar wel volhouden hoor! En dat slijmvlies is toch niet voor niks zo dik?! Ik hoop echt dat je dinsdag goed nieuws krijgt! groetjes Noor

Geef niet op hoor Sjanneke!! Ook voor jou komt de dag dat je echt zwanger bent!!!!

gr
Marielle

YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE ZWANGERSCHAP GAAT ZEKER KOMEN!!!!!!

Alvast veel succes dinsdag! Ik ga voor je duimen hoor!!

lfs inge

hoi hoi,

Ga maar lekker huppelen en springend verven hoor dan moeten die eitjes van je vanzelf wel wakker worden. En zo te sneller is het huis klaar en is er niets meer wat je zwangerschap tegen kan houden.

Wel een leuk motiefje lijkt me zo. Al springend verven

Groetjes Mariska

Hoi Sjanneke!

Ik hoop zo dat het er dinsdag een stuk beter uitziet
Wat is dit nu voor iets raars, wat is er met die eieren van jou?

Ik denk inderdaad dat een flink potje huppen, springen en rennen misschien wat opleverd.

Ik vind het heel erg voor je, op welke dag zit je trouwens precies?

Is er een verklaring voor dat je ondanks de Puregon geen eigroei hebt?

Ik zal voor je duimen en .................je word echt binnenkort zwanger geef de moed niet op he!

Cynthia

heeeeee sjanneke

wat een frustratie ik hoop dat je vandaag wel goed nieuws heb... Ik begrijp heel goed dat je tranen op zijn na al die teleurstellingen maar dat je van binnen niet huilt en dat is het zelfde en soms zelfs nog erger dan hard op.
Heel veel succes vandaag

liefs rozemarijn  

He hoi,

Ik ben nieuw hier maar kan me je frustraties wel heel goed voorstellen. Na 3 jaar wachten...het geduld raakt een keer op.
Wij zijn nu 1,5 jaar bezig maar ik merk dat wij nu al erg ongeduldig zijn.
Je wilt zo graag, he! Je hebt het er helemaal klaar voor.....en ja dan duurt wachten gewoon erg lang.
Ik ben persoonlijk ook niet zo een geduldig type maar dat wordt me nu wel even bijgebracht!!!!
Heel veel succes en succes met wachten tot dinsdag...uiteindelijk word je zeker beloond met een kleintje en voor jou is het veel bijzonderder dan heel veel anderen die een kindje krijgen.

Liefs van mij.

Terug
Bovenaan