Tis te veel vant goeie

A

Anoniem

Guest
Haaai,

Nou ben net terug, alles is aan het doorgroeien. heb ik weer. Tis ook allemaal best gevoelig van binnen. Moet veel water blijven drinken totdat deze periode voorbij is.
Maandag weer terug naar het zkh en vandaag krijg ik nog de uitslag van mn waardes van het bloedprikken. Ik moet zeggen dat het wel fijn is dat ik nu weet dat ik toch wel reageer op het goedje maar krijg nu wel tabak van die gevoeligheid e.d. ik word er moe van.

een dikke knuf voor iedereen en een hele dikke voor iedereen die het goed kan gebruiken.
Sjan

Hee lieve Sjanneke,

Wat een tegenvaller weer. Ik heb echt heeel erg hard gehoopt dat het nu eens mee zou zitten. Ik ben bang dat die andere eitjes ook de hand op die XTC pillen hebben weten te leggen en tja dan gaan ze als een speer (we moeten blijven lachen he)
Het is natuurlijk wel zo dat ze kunnen groeien binnen jouw lichaam en dat is ook wel weer goed nieuws. Ik kan me wel voorstellen dat je meer dan moe wordt van dit gedoe hoor. Volhouden he meis!! De aanhouder wint!!

lfs inge

Heeee lieve Sjan,

Ik moest vanochtend al aan je denken, duss je eitjes zijn niet te stoppen....

Ik hoop dat ze snel stoppen met groeien en dat jij weer verder kan, hahahaha Ing xtc, idd we moeten de lol erin houden is erg belangrijk.

Hoe dan ook lieve Sjan het gaat goed komen, van mij krijg je ook een hele dikke knuffel.

liefs Mickey

Hey, jullie zijn ontzetten lief!

Inderdaad is het goei om de humor erin te houden!!! Eerst niet wakker te krijgen en zodadelijk springen ze alle kanten op.
Heb net een tel. gehad van de arts, ik moet meteen aan de provera om de andere hormonen een tegehanger te geven. Kan last krijgen van de diverse eisprongen....hmmmmm. Verder gaan we het de aankomende maand rustig aan doen.
Heb namelijk enorm veel kans op cystes enne mn stokken moesten dringend rusten. Ze kunnen niet tegen xtc Ing, dusse hou daar mee op, nooit meer doen!!

Is het nog een beetje vol te houden Ing? Enne Mick, lief van je dat je zulke lieve berichtjes achterlaat. hoest met jou? hoop dat het goed met je gaat! Dat heb je echt waar verdient!

Ik heb besloten dat ik lekker vanavond uit eten ga! Dat mag best na zo'n rare periode.
lekker genieten van een 5 gangen diner! Met een lekker glaasje wijn.

een hele dikke knuffel terug!!!!

veel liefs Sjan

Heeee lieve Sjan,

Jeetje ongelooflijk al die hormonen die je eerst moest spuiten om het voor elkaar te krijgen, en nu aan de provera om het tegen te gaan, hoop dat je niet alle kanten op gaat stuiteren!!!! Leuk gezellig dat je vanavond uiteten gaat, gezellig met je mannetje, ga er maar lekker van genieten!!! Hier gaat alles goed, vandaag ben ik lekker aan het opruimen op zolder heerlijke klus, en verder voel ik me goed  en happie.

liefs Mickey

heee sjanneke

De plaatjes zijn gedownload door mijn hubbie hoe? ik heb geen idee maar ben wel blij dat je er een beetje om kan lachen. Want voor de rest valt er weinig te lachen momenteel... Wat een toestand we hebben zeker niet hard genoeg gezongen. Het is aan de ene kant waar dat je nu weet dat je er wel op reageerd maar waarom dan niet gewoon twee mooie eitjes.
Ik hoop dat je het nog een beetje volhoud en moed heb voor de volgende prik ronde.
 ...... Ik ga weer mee duimen en hopen. En hopelijk proosten we  de volgende ronde op een heel mooi ei (of twee)...

rozemarijn  

Lieve lieve Sjan,

Het is toch ook wat met jou hoor. Je eieren doen echt gewoon hun eigen ding hè. Ik ga voor je duimen dat er volgende keer twee of (als het echt moet) drie eieren hun ding doen. Ik denk dat we dan per persoon maar drie stralen moeten doen.

Gelukkig weten de doktoren nu wel steeds beter welke dosis ze je moeten gaan geven. Dat is denk ik ook wel fijn, maar ja daar heb je nu niet veel aan.

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan