TIS WEER ZOVERRRRRRR !! grrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden !

Rode krengen hebben vanmorgen de intrede gedaan. Had eigenlijk maandag/dinsdag pas ongi moeten worden............... had er een goed gevoel over dit keer ,allerlei kwaaltjes en ga zo maar door, zat zowat de babykamer al te bestellen maar helaas !

begrijp er geensnars meer van, mijn cyclus is echt een zooitje. Ben al 1,5 jaar van de pil af en mijn cycles schommelt zo erg !!

eerst weer 31 dagen, dan, 27, dan 23 , dan 25, dan 29, dan 27 en nu weer 25 ??? Wordt er gek van ! Wel op de juiste dagen geklust, ben juist vroeger begonnen met klussen, ovutesten gedaan en zovoort en nog niet raak !

Ik weet da tik nog niet zo heel erg lang bezig ben maar flip er wel van......

Op naar de volgende ronde........

Bianca

Balen Bianca, kan me voorstellen dat je er knap moedeloos van wordt.
Hou vol meis. Ook jullie zullen ooit mee gaan maken hoe geweldig het is om een kindje te krijgen!

Succes en sterkte.

TeHa

ja erg vervelend voor je!!! idd wel proberen positief te blijven. Werken die ovulatietesten bij jullie trouwens?

hallo,

ik heb een vraagje voor je, toen je die ovulatietesten deed en die positief was, was dat achteraf gerekend wel 14 dagen voor je ongi werd?
mijn moeder had namelijk vroeger haar eisprong maar een week voor ze ongi werd en daardoor was het veel moeilijker om bevrucht te worden.
omdat ik lees dat je soms best een korte cyclus hebt, dacht ik ik vraag het even zij heeft namelijk toen wat pilletjes gekregen om haar menstruatie uit te stellen en was gelijk zwanger (na 1,5 jaar proberen)dus misschien een tip

succes groetjes leetje

Hoi Leetje !!

Nee achteraf terugrekenend heb ik rond mijn 16e dag een positieve ovutest gehad en ook mijn ei gevoeld en op dag 17 ook last van mijn ei gehad.  nu ben ik dus 10 dagen verder en ongi.............dus ik begrijp het niet helemaal. Misschien ligt het wel aan mijn leeftijd. Ben vorige maand 36 geworden en telt misschien ook wel weer mee. Ben vanaf december 04 aan het "oefenen"en sinds 3 maanden voor het eggie......... dus ga ik nu de vierde ronde in.
Ik heb eens ergens gelezen dat wanneer je de 36 bent gepasseerd dat je dan geen jaar meer hoeft te wachten eer je naar de dokter/gyn kan maar dat je direct kan gaan. Misschien doe ik dat ook wel. Laat ik alles nakijken en de zwemmers ook meteen..... misschien komt daar iets uit.

het blijft toch elke keer weer een teluerstelling en soms ga je ook aan jezelf twijfelen.....

Dank je voor je reactie !!

Bianca

Wat is het toch ingewikkeld allemaal he en soms heel oneerlijk.. Maar goed laten we met zijn allen moed houden en zoals jaques altijd zegt.. Vooral dooorrrrrr gaaan....!!! Als het dadelijk zo ver is vergeet ik alles maar snel denk ik dan maar, tenminste dat probeer ik me vaak wijs te maken....

doeidoei

Terug
Bovenaan