Tja balen maar ach....

Balen dat ik nu al 30% minder moet gaan werken van de therapeut, mijn bilspieren zijn overbelast, zij vangen de bekkeninstabiliteit op en die behoren dat niet te doen. Heb m.n rechts veel pijn als ik maar door ga en veel moet werken maar ook 's nachts wordt ik wakker van de pijn vanaf 5.00 uur is het gebeurd, kan dan geen prettige houding meer vinden. Ik ben afgelopen week voor de eerste keer na therapie geweest, ik ben nu op de helft van de zwangerschap maar zag het niet zitten om zo nog door te gaan. Ik werk in de zorg en kreeg voor deze week de opdracht op mijn werkdagen en werkuren beter te verdelen voor ze me oefeningen geeft. Ze zegt doe je dat niet dan kun je over 4 weken niets meer. Nou de keus was niet moeilijk en merk nu al verschil. Daar bij komt Jochem slappe spierspanning heeft en nog niet loopt dus dit belast me ook. Maar ach laten we niet klagen maar het is wel weer een geloop naar therapie voor jochem en voor mij maar alles voor het goede doel. Heerlijk geniet ik van mijn mannetje Jochem het is zo'n schat en ik geniet van het gefriemel in de buik wat is het toch weer een heerlijk gevoel zo'n minimensje in je buik.
Pfffff zo lekker ff van me afgeschreven.

wel balen idd maar hoop dat je er baat bij blijft houden. probeer van a het moois te genieten. hoe komt dat zo bij jochem trouwens en heeft hij baat bij fysio?

@ lorena, dit is aangeboren, maar er zit nu echt vooruitgang in en we hebben veel baat bij fysio, hij loopt nu achter duwkarretje en aan 2 handjes en dat gaat al best goed en hij zelf is het meest trots dat hij dat kan super om te zien hij straalt dan met z'n hele gezicht.

is hij niet hypermobiel??

dat is de dochter van een vriendin van mij en door mede van terapie en dergelijke liep ze vanaf iets ouder dan 2 jaar eindelijk zelf los.

Terug
Bovenaan