Tja beslissen voor morgen 12 uur.....

A

Anoniem

Guest
Tegenbod is de vraagprijs... en we mogen niet meer bieden, want als we het niet willen dan gaan ze met de 2de bieder in zee....
Dus we leggen waarschijnlijk een iets hoger bod neer en zeggen dat het onze uiterste prijs is en als ze er met de 2de bieder niet uitkomen dan horen we het wel.

groetjes Maris

Spannend. Maar weet je ook wat het bod is van de tweede bieder? Het kan natuurlijk ook een beetje bluf zijn.

Ik denk dat het er vanaf hangt of het echt jullie droomhuis is of niet of je hebt moet doen.

Succes met beslissen!

Groetjes, Marisa

Hoi Maris,

ik hoop voor jullie dat ze het bod van jullie accepteren, en dat jullie gauw naar jullie droompaleisje kunnen verhuizen!!
Spannend allemaal hé??

Groetjes Debby.

En Maris....???

Is het jullie droomhuis geworden???

Ben zo benieuwd

Kan inderdaad bluf zijn maargoed als het je droomhuis is zou ik hetzelfde doen hoor!

lfs ing

hey. ben je nog druk met onderhandelen??????

Groetjes Lynn

JAAAAAAAAAA
We gaan lekker verhuizen. We hebben toch nog goed kunnen onderhandelen. In mei gaan we verhuizen, net voor of net na Feline haar eerste verjaardag.
Dinsdag komt er een makelaar om ons appartement in de verkoop te nemen. Dus dat wordt even bikkelen om het netjes te krijgen (in 2 kamers spullen van 3 mensen is lastig, maar we gaan een hoop weggooien, scheelt ook weer verhuizen hahaha)

groetjes Maris

Jaaaah, gefeliciteerd!!!

Beschrijf eens hoe je nieuwe huis eruit ziet?

Terug
Bovenaan