Tja...Daar ben ik weer....

Hey meiden,

Ben een lange tijd niet op het forum geweest.
Zo jammer om de meeste namen van toen terug te zien :( Had gehoopt dat er veel namen zouden zijn met 'zwanger' erachter.....

Kom toch maar weer van me af praten :)
Heb m'n ups, maar ook enorme downs. Inmiddels zitten we in ronde 18 en nog steeds niks.Terwijl we wel veel meer aan het genieten zijn. Het heeft ons op de een of andere manier heel sterk met elkaar verbonden. Ook hebben we het inmiddels aan allebei de ouders verteld. Dat gaf een enorme opluchting!

We zitten er aan te denken om deze week te bellen naar het ziekenhuis. Moesten eigenlijk wachten tot de 2 jaar voorbij waren, daarna zouden ze meteen beginnen met IUI. Stiekem hoop ik toch dat ze ons meteen willen helpen.....

Ik zal me ook weer bij de NOD voegen en proberen mezelf bij te lezen over de andere meiden ;)

Groetjes Star

he meis, welkom en je weet hoe het gaat hier, wij zijn ronde 16 maar wij worden wel geholpen hoor, naja heb testen gehad en blijkt dat ik pcos heb en misschien ook endometriose, maar dar krijg ik nog een oproep voor een kijkoperatie of ik het wel of niet heb.

heel veel s6 nog en blijf hoop houden.

xxxx

hoi Star,
wij hebben 2 weken geleden de 1e IUI gehad.
Wij zijn in februari pas 2 jaar bezig,
ik zou het dus gewoon proberen. Je kan er altijd een telefoontje aan wagen?!
groetjes Fleur

hoi star, welkom terug weer hier. net als de ander meiden zeggen ik zal gewoon bellen en nee heb ja kan je krijgen toch. Wij hebbe 1 wk geleden de 7e en laaste iui gehad dus nu nog 2 wkn wachten. gisteren wel intake gehad voor iv en staan op de lijst voor feb voor de eerste ifv.

gr natasja

Hoi!

Ik was je inderdaad 'kwijt' en dacht dat je inmiddels wel druk bezig zou zijn met een babykamer. Helaas, mis dus. Ik zit hier ook nog steeds.

Succes maar weer.

Louise

Hey meiden,

Toch fijn om jullie weer te 'horen'.
Ik ga deze week zeker bellen. Het is inderdaad gewoon het proberen waard.....
Allemaal weer veel succes!!!

Liefs

Terug
Bovenaan