Tja, dan ook maar eens gaan nadenken over anti conceptie

Wat willen jullie gaan gebruiken als anticonceptie? Ik wil eigenlijk geen hormonen maar ook geen spiraaltje..eigenlijk wil ik niets..maar ja het risico gauw weer zwanger te raken al helemaal niet.
Voor jari er was heb ik altijd gezegt dat ik niet zo nodig kinderen wilde. We gebruikten daarentegen niets..wel hebben we gezegt komt het dan komt het en anders niet. Maar dat wil ik nu niet nog een x zo doen... Dus er moet wel iets gebruikt worden..

Vind het echt heel erg moeilijk. Jammer dat de man niet iets kan doen behalve het zaakje afsluiten..
Ben benieuwd wat jullie doen.

Groetjes marit

Ik ben gestopt met de pil omdat ik er bloeddruk problemen van kreeg, door de medicijnen daarvoor mocht ik niet zwanger worden en hebben we condooms gebruikt. Echter wil ik nu wel iets erbij want als ie scheurt kunnen we zo weer zwanger zijn en dat is niet de bedoeling.
Van de week maar langs de dokter, misschien is er een pil die geen bloeddruk problemen in de hand helpt.
We wachten nog maximaal vier jaar, voor een eventuele tweede en anders laat mijn man zich helpen. Dat heeft ie zelf al gezegd.

Dat idee hebben wij ook idd..mijn man had het er nu al over maar dat vind ik nog net even iets te vroeg. Wie weet willen we nog wel een 2de. Maar alleen condooms vind ik ook een beetje eng. Dat risico wil ik niet nemen..moeilijk hoor.

Trouwens vloeien is geen menstruatie..pff dat vloeien was "fijn"..ten opzicht van mijn menstruatie...bah..heb er altijd zoveel last van. Heb barstende koppijn nu:(

tja condooms dan???

hier wordt de hele zaak afgesloten, na 3 kids.
en dan voorlopig condooms tot we groen licht hebben dat het echt veilig is.

liefs, do

Wij doen het voorlopig eerst met condooms. Ik wil eerst al die hormonen uit mn lijf hebben voor ik er weer wat ingooi haha. Ik denk dat ik volgend jaar een mirenaspiraaltje laat zetten. heb het eerder gehad en beviel toen prima! We weten zeker dat we het bij 2 kids laten, maar mn man wil het zaakje niet laten afknopen hihi. Ik laat me ook niet helpen dus dan maar op deze manier.

Liefs ciomama

Hier zijn we nu aan de condooms al ben ik wel weer met de pil begonnen. Maar als t aan mij ligt niet voor lang want dan wil ik me laten helpen. Moet 6 april terug voor controle bij gyn dus zal ik het eens aankaarten. Mijn man laat zich niet helpen omdat ie als de dood is voor alles waar maar een naald bij komt kijken en mij maakt t niet uit. Een spiraaltje komt er bij mij niet in omdat ik daar zoveel slechte dingen over heb gehoord dus dan zit er niet veel anders op aangezien condooms ook maar tijdelijk zijn want vind t ondingen en ook niet echt lekker voor de hele sfeer haha.

xx

Mijn man laat zich ook helpen als ik bevallen ben
3 kindjes vinden wij goed
en na 3 bevallingen vind ik dat hij ook wel wat mag doen ervoor haha...

liefs jootje

wij doen het al wel weer, geen condooms, die van ons 1e keer ligt nog in de kast, we zijn er zo slecht in

de pil wil ik niet meer, idd vanwege de hormonen, mijn lichaam is zo op hol geslagen geweest door hormonen dat ik die niet meer in mijn lijf wil.
en ik had klachten door de pil

dan is er maar 1 ding het koperspiraaltje, die proberen we en ik ga idd informeren naar afsluiten

we willen geen 3e gezien hoe de zwangershcappen gaan bij mij, ik denk dat ik mijn leven dan ook op het spel zet.

en helaas is er niets anders zonder hormonen, de mannenpil was nog niet echct op de markt volgens mij en een vrouwencondoom lijkt me ook niks!

Terug
Bovenaan