Tja...en toen was het april

Hallo maartmama's,

Ik zal geen maartmama worden want de kleine meld zich nog steeds niet,het is dan ook nog errug rustig.
Marina hoe gaat het met jou?, het is wel erg stil!
Nou ik hoop dat ik nog wel met jullie maartmama's mee mag kijken en kletsen en dat jullie snel van me horen.

groetjes Dianne

Tuurlijk mag je meekletsen! Ik was uitgerekend in maart maar ben in feb bevallen en klets hier ook nog gezellig mee!

Hopelijk mag jij je kleintje ook snel in je armen houden.

Gr Ingrid

Nou heb even mijn best gedaan om alles terug te lezen maar Marina is dus ook al bevallen en ik ben dus nu de enige nog van de maartmama's, hmmm ben wel jaloers.
Ben nu vandaag precies 41 weken en 1 ding weet ik zeker binnen nu en een week ben ik ook mama.

Fijn Ingrid dat ik mee mag blijven kletsen.

Ik hoop dat jullie spoedig van me horen.

Groetjes Dianne

ps waar kan ik jullie vinden als het over gaat naar babyclub?

gewoon bovenaan de pagina staat baby, daar klik je op en neem je de mamaclubs net als hier!!
En tuurlijk blijf je lekker hier meekletsen, hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten!!
Liefs

tuurlijk gekkie.....blijf je bij de maart mama's kletsen...je bent gewoon de hekkensluiter en we wachten op jou geboorte berichtje...het duurt niet lang meer alleen dat idee is al helemaal leuk en jij hebt die heerlijke verwen kraamtijd nog voor je!!!

Terug
Bovenaan