Tja het zit erop.....

Tja morgen is het zover.......ik mag weer beginnen met werken....
En dan ook nog eens bij een nieuwe werkgever...
Mijn vorige werkgever heeft me tijdens mijn zwangerschap en erna niet helemaal behandeld zoals het hoort en daarbij was ik de thuiszorg een wel beu....dat gejakker van hot naar her en soms wel 17 mensen op een avond om half 5 beginnen en dan om 23.30 pas klaar zonder pauze.....
En dat met een contract van maar 16 uur 3 keer in de week.....
Nee dat zag ik niet meer zitten dus mijn kop buiten gestoken en tegen een heel leuke vacature opgelopen bij het verpleeghuis hier op het dorp dus lekker op de fiets, door de weeks alleen avonden en weekend en feestdagen ook overdag dus prima....
Hoeveel zin ik ook heb in deze nieuwe uitdaging.......ik moet mijn kindjes gaan missen gelukkig zijn ze bij papa en in heel goede handen......

Liefs louise

He gats, is altijd een k** moment dit...... Best dubbel!
Gelukkig hoef je geen oppas te gaan regelen en kan je man alles opvangen, da's een heel fijn idee lijkt mij.....
Geniet ondanks het gemis van je kindjes van je eerste dienst en heel veel succes!!

Liefz Esz

Leuk, werk zelf ook in vph,
vind zelf het werk erg leuk, maar hoop dat jij het er ook naar je zin zal hebben.
Succes met je nieuwe baan.
Ik werk zelf alleen de avonduren of weekenduren als manlief er is.
Werk als oproepkracht dus kan beetje zelf bepalen of ik ga jah of nee ;-)

Liefs Marina

Die eerste keer zal best wel ff slikken zijn denk ik.
Ik begin pas 1 augustus weer, aan de ene kant slikken maar aan de andere kant merk ik dat ik ook wel een beetje afgestompt raak; hele dagen rondje wandelen, computeren en visites met buurvrouwen met baby's en mijn moeder. Wereldje wordt wel heel klein. Ik zit natuurlijk ook al vanaf 10dec thuis (vanaf de val van mijn paard) dus da's op 1 augustus al bijna 8 maanden!

In ieder geval veel plezier en werkse!

heel veel sterkte je eerste dagje, heb hem er ook alweer opzitten.
werk zelf ook in een verpleeghuis op een somatiek afdeling. ik werk alleen de nachten en dan een gemiddelde van 3 in de week die ik om de week werk dus ik draai 6 nachten aan een gesloten en ben dan weer 8 dagen vrij. Lijkt me idiaal, en kwa financieel opzicht is het ook erg lekker omdat ik elke dienst die ik draai extra toeslag krijg waardoor mijn salaris ook leuk blijft.
zit op het moment nog in de ziekte wet en werk nu op ATB op de dag 3 dagen per week.

HEel veel succes je eerste dag op je nieuwe baan... Komt vast helemaal goed.. en bij papa zijn ze in goede handen :D

HEt zal vast eerste dag niet makkelijk zijn... maar komt helemaal goed meid!

Liefs !

Terug
Bovenaan