tja hoe moet ik dit netjes zeggen .........

tja laat ik het maar gewoon op zijn yvets zeggen
hebben er meer dames last van een stinkende doos hmmm lekker omschreven
bedoel een vagina luchtje is normaal maar die is me een partij scherp de laatste tijd denk wil dit toch eens delen
bedoel was hem niet met zeep doe hoe het hoort en nog denk ik zo was die geur scherp

nou ben benieuwd haha

gr yvet

hahaa jaaa was mij ook opgevallen (bij mezelf dan he)!!!

wilde het morgen aan de vk vragen maar voel me dan ook zo staan hahaha

maar idd vind het sterker ruiken....

Als t sterker ruikt en of meer afscheiding en of jeuk irritatie heb je waarschijnlijk een schimmel infectie. Moet je wel ff met vk of ha bespreken dan kan ie er je een kuur voor geven. Is namelijk niet goed als je de infectie nog heb bij de bevalling....kan de baby binnen krijgen ofzo als ie erdoor komt.
Is trouwens niks om je voor te schamen hoor. Door de zwangerschap komt t eerder voor.

Groetjes Pamela

nee schimmeltje heb ik niet die herken ik wel vaak gehad bij de eerste... dit is gewoon puur geur... oke ook wel iets meer afscheiding maar niet dat witte vlokkerige wat je hebt bij een schimmeltje

Ook hier iemand die vind dat het wat sterker ruikt. Is eigenlijk meteen begonnen vanaf het moment dat ik zwanger was. Verder geen jeuk of irritatie en ook niet heel veel meer afscheiding dan anders en de afscheding ziet er niet anders uit. Dus hier is het ook geen schimmetje, maar indd gewoon die geur.

Liefs marielle

ja dit is idd geen schimmelinfectie die herken ik ook wel,dan ga je bijna altijd dood van de jeuk zowat! had ik in mijn vorige zwangerschap heeel vaak....kan ook gewoon van urine verlies zijn.
ik herken dit zo..schaam me soms gewoon als ik mn kleding uit doe bij mijn vriend!!
had het vanaf het begin van de zwangerschap en in mijn vorige zwangerschap dus geen last van gehad...
het ruikt zo super sterk,gewoon niet lekker! ik ga dit ook even navragen bij de gynecoloog vandaag.want prettig is anders ;-)

Terug
Bovenaan