tja....hoop maar dat het vals alarm is

Ga ik net naar de wc en waar ik al weken over lees...maar zelf geen ervaring mee had ...nu dus wel!
Bruine afscheiding.....
Nou moet je alleen begrijpen, dat ik al eerder een miskraam heb gekregen bij 14 weken
En de verloskundige zei dat er eigenlijk niks meer mis kon gaan ..zo goed zag het er allemaal uit, dus was eigenlijk net echt een beetje blij aan het worden....
Had ook nog niks leuks gelocht, wilde ik eigenlijk morgen gaan doen op de 9 maanden beurs...maar nu twijffel ik al weer
Volgende week maandag naar de verloskundige weer voor controle.....heb er al meteen de pest weer over in..terwijl ik nu eigenlijk wilde gaan genieten.
en ik ben ook al 13 weekjes zwanger...gatsie
Nou duim maar dat het gewoon een bloedinkje was en dat het niet doorzet....

bedankt voor luisterend leesoor!

Hoi Manon,
vroeg me al af hoe het met je was...tijdje niks van je gelezen en zelf ook weinig gepost. Gatsie, ik hoop zo voor je dat het niks is inderdaad. Ik zelf ben net vorige week weer naar de VK geweest. Ik heb trouwens een angelsound...als je m wilt lenen, voor geruststelling, laat het me hier weten, dan spreken we even wat af. Anders kun je toch morgen ook de vk even bellen, ze moeten het hartje nu al goed kunnen horen...
Nou, ik duim voor je!!!!

groetjes, Wolfer

hoi wolffer

leuk van je te horen!!
ik had je al een reactie geschreven over waar jij dacht waar ik woonde....maar kreeg geen reactie, dus dacht al dat je dat niet meer gelezen hebt.
Ik zei namelijk   dat ik volgens mij echt vlak achter je woon...want ik woon aan deijselkade en niet aan de welle.
Ik woon vlak bij de spoorbrug aan de kant van de ijselspeeltuin, zegt je dat wat???
Maar lief hoor dat je me die angelsound wilt laten proberen....en als ik het even niet meer zie zitten dan laat ik het je even weten.
Ik heb sinds de avond nu geen verlies meer, maar ga er dan maar van uit dat het gewoon een adertje ofzo is geweest.
Maar ik hou je op de hoogte
Bij jou alles lekker....ben je nog wezen shoppen in apeldoorn???
Ik moet nog...heb nu mijn oude kloffie nog aan, maar dat vind ik niet echt meer leuk en als zwangere wil je er toch ook leuk uit zien.

Maar vertel jij ook nog wat over hoe het daar gaat..toch leuk als er iem in de buurt het in het zelfde schuitje zit.

En als je liever een keer wilt mailen of msn-en dan moet je maar even mij adres vragen

nou ik ga d'r even het beste van hopen en doe even lekker rustig aan vanavond

manon

Ja, heb gelezen waar je ongeveer woonde en dacht ook gereageerd te hebben, maar zag net dat het niet zo was..hahaha..geheugen als een ding met gaatjes zeg maar...Ik weet wel ongeveer waar het is. Ik woon in de spoorstraat vlak bij het pleintje voor Bakkerij Wessels aan de boxbergerweg.
Hier alles goed, nu 15 weken en 5 dagen....afgelopen week bij de vk geweest en alles goed tot nu toe, wordt al lekker dik hahaha...Ik merk het nu ook aan mijn voeten, knieen en rug...gewicht dat ik niet gewend ben...
Ik heb twee weken terug een lange zwangerschaps spijkerbroek gevonden bij Great Miracle in de grote of kleine overstraat en afgelopen maandag er nog 1 gekocht bij its time in apeldoorn. Ik vond ze echt achterlijk duur, 80 euro per stuk, maar heb echt alle winkels afgestruind en heel internet, dus kon niet anders...Ik kan er nu gelukkig tot het eind mee lopen. Wat een verademing trouwens die broeken, nog lekkerder dan een joggingbroek...
De rest los ik op met grote truien en t shirts met buikbanden enz....
Fijn dat bij jou het bloeden gestopt is, hopelijk is het verder ook niks, en kun je inderdaad snel gaan genieten..
Het lijkt me leuk om een keer te msn-nen, en als je het niet meer uithoudt van spanning, laat het me weten hoor, want ik leef erg met je mee, je mag het ding zo uitproberen, spring desnoods nu nog op de fiets, hahaha..

groetjes,
Wendy

sinds die middag geen bloedverlies meer gehad, dus ga er maar van uit dat het nog goed zit van binnen
Maar morgen weten we weer meer want dan heb ik weer een controle bij de verloskundige, dus word vervolgt!!!

Bedankt voor jullie reacties

Terug
Bovenaan