Tja hoort er weer bij

Vanmorgen weer voor de eerste keer ongesteld, hm had nog wel ff weg mogen blijven maar ach het is ook een goed teken, maar heb het niet gemist.
Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is voorheen was het een rommeltje ik hoop nu op regelmaat wel zo makkelijk.........voor als we gaan voor nr 2 en dat za zekerl geen jaar duren als het ons nog is gegund aangezien ik 39 ben.
We wachten maar af.

groetjes Dianne

"Fijn" dat je cyclus op gang is gekomen en ik hoop echt dat het jullie gegund is een 2de wonder.....mijn moeder was 39 toen mijn broertje geboren(gezond en wel) werd dus het kan echt zomaar nog!

Liefs Louise

Ken je gevoel hahahaha. aan de ene kant blij dat je weer een cyclus hebt en aan de andere kant..... al dat gedonder hahahah. Blijft een onsmakelijk iets. Ik ben zelf ook erg benieuwd. Ik heb nu de 2e achter de rug en daar zat 5 weken tussen. (hoop dat het nu helemaal weer wegblijft maar dan om de goede reden) En je leeftijd? Mijn moeder was 38 toen ik kwam en een tante van mijn man is op vorig jaar bevallen van haar 14e kindje op 46-jarige leeftijd. Alles gezond en wel.

Goh, fijn dat het weer op gang is gekomen! Dan weet je weer dat waarschijnlijk alles weer op zijn plek zit en werkt!

Hier nog steeds niet, begin me al een beetje zorgen te maken....

Ik was op mijn 39ste binnen een maand zwanger, heb een probleemloze zwangerschap gehad, perfecte bevalling (5 uurtjes) en een geweldig lieve, makkelijke, vrolijke baby gekregen. Dus leeftijd zegt niets en / of ik heb geluk gehad ...

Dat gaat vast goed komen meid!! Lekker klussen vanaf volgende week!!

@supertje pffff 14 kids?? Op 46 jarige leeftijd! Das heftig zeg!! Echt,ik ben dol op kinderen, maar dat is me echt te veel hoor!

Nou supertje ik hoop het voor je dat het wegblijft en dat je ................
Tja 46 ik weet het het ga me ook maar geen zorgen maken om mijn leeftijd , @ first mom heb wel jaren moeten wachten op mijn lieve kleine joingen maar oh wat is het en makkelijke jongen onze Jochem, heerlijk. Dus wat dat betreft niet te lang wachten en gaan we voor nr 2.

Liefs Dianne

Ja tamslot dat had ik ook wel , begon me ook zorgen te maken, maar pffffffff wat was ik er weer een dag ziek van.
Hoop voor je dat snel komt, wanneer was je ook al weer bevallen?

Dianne

Terug
Bovenaan