tja kunnen we dit frustratie noemen??????

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Iedereen die vandaag positief was GEFELICITEERD!!!!!!!
Endat waren er wel een aantal volgens mij.
Vandaag was mijn NOD en ben nog steeds niet ongesteld dus omdat ik toch niet langer kon wachtten getest maar negatief helaas? Geen krampen tampon test niks nakkes nada en nu?????
Van ellende maar chocolade cake gebakken!!!!
zou zeggen iedereen die ook nega was vandaag kom een stukje eten delen we onze frussie maar ach wie weet en anders door naar de volgende ronde!!!!!!!!!!!!!!
HOOP DOET LEVEN TOCH!

Groetjes nathalie

p.s is er al wat aan dat gekke kind gedaan?

Hoi hoi,

Mag ik ook gezelli komen eten??
Hihi, ik heb nog geen frustaties..maar tis voor mij ronde 1..en eigenlijk wel spannend allemaal..en moet nog wachten (hoeft natuurlijk niet) maar 7 september is mijn eitje..volgens de berekeningen..en daarna natuurlijk wachten tot 21-9 dan is mijn NOD..en voor de allereerste x is dat volgens mij helemaal spannend..
Dus ik kom de spanning ff van me af eten!!!

Groetjes
Fijne avond

eh dit is ook mijn eerste ronde frustratie zit meer in dat ik niet ongesteld word nu!
Verder mag ik nog lang niet mopperen hoor!!
gezellig dat je cake komt eten!
en zal voor je duimen ronde 1 is ook wel heel veel mazzel!

liefs nathalie

Hoi hoi,

Super, een chocoladecake gebakken, ik ben gek op chocola! Ik zou bijna zeggen ' Jij mag blijven! ' Maar dat mag je sowieso!
Het heeft bij mij dus niets met frustratie te maken, maar mag ik toch een stukkie??

Succes verder met je NOD he, hoop voor je dat die N zo groot en NIET blijft!

Groetjes,
Aimee

Oei nath, ik doe ook mee hoor. Mag je me zelfs voor wakker maken. Goed idee trouwens. Ga ik morgen ook maar eens even doen..........
Moet je wel even msn'en waar je woont. Maak je ook koffie dan????

JAAAAAAAAAAAAAA CHOCOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  Ik kom ook!!!!!

Hoi hoi,,

volgens mij zijn er een hoop mensen bij jou wezen cake eten!!! hihi..gezelli hoor..
Wanneer is jou NOD?
Mijne 21-9 1e ronde..super spannend hoor..

Liefs

Terug
Bovenaan