Tja naar CB geweest.....

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Vanmorgen naar het CB geweest om te wegen meten prikjes en controle.
Feline weegt nu 9160 gram en is 75 cm lang.
Verder ging ze heel hard huilen bij he eerste prikje en na de tweede keek ze die mevrouw echt heel boos aan.....hahaha
Maar ze was zo weer stil toen ik haar even troostte.

Maar nu komt het: Feline zit niet recht genoeg (bolle rug, bilspleet niet goed te zien) dus moeten we 22 mei nog een keer om te kijken of het verbeterd is. Anders moet ze dan naar de fysiotherapeut toe.
Feline schijnt toch met alles laat te zijn (ze kan nog niet zelf gaan zitten en staan en ze tijgert op een aparte manier wel, maar kruipt nog niet). Dus ik denk niet dat ik me zorgen moet maken. Nog iemand wiens kindje "traag" is?

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Er is van de week een heel item geweest waarin allemaal kindjes stonden die traag zijn. Ik zal hem even voor je naar boven halen.

Groetjes
INge

Hoi Mariska,

Geen zorgen maken. Elk kindje ontwikkelt zich toch in haar eigen tempo. En de fysio stelt niet zoveel voor. Je krijgt soms wat oefeningetjes mee, maar meer is het vaak niet. Het enige wat er lastig aan is, is dat je er naartoe moet.

Maar ze kunnen liever een paar keer extra naar Feline kijken en event. problemen nu direct aanpakken, dan dat ze later een krom ruggetje heeft of iets dergelijks.

Groetjes, Marisa

Hoi Inge,

Dank je wel ga ik even kijken. Ik moet zeggen dat ik in mijn achterhoofd wel moet onthouden dat aan mijn kant van de familie mensen zijn met scheve ruggen enzo....
Het zal wel meevallen hoor, maar toch

groetjes Maris

@inge
dank je wel. Ik heb er zelf ook wat opgeschreven, maar nu nog een goed gelezen en er zijn heel veel kindjes net zo snel (positiever hahaha) als Feline

@Marisa
Ik moet me ook niet druk maken, maar zodra ik hoor dat iets niet helemaal goed zou zijn ga ik in mijn achterhoofd al weer denken dat er iets mis is....

We zien het volgende maand wel....

groetjes Maris

Terug
Bovenaan