tja nog steeds afwachten, zucht

A

Anoniem

Guest
ik had al wat klachten:
slijmverlies, al een tijdje, is niet veranderd na mijn eisprong wel iets meer geworden vandaag
gevoelige borsten sinds een paar dagen
het borrelende gevoel heb ik nie meer gevoeld
ben vandaag misselijk en heb al de hele week steekjes in mijn buik.
heb gewoon goed gegeten, maar aan het einde heel misselijk, niet dat ik moest overgeven, maar wel goed beroerd.
nu heb ik nu nog steeds een vol gevoel, eten is al bijna 3 uur geleden, maar heb alsmaar zin in lekker e dingen, chocola chips enz.
moet wel meer plassen en had vanmorgen licht last van maagzuur,
tja wat moet ik hier nou mee
gewoon weer afwachten he
mag van mezelf niet hopen,
duh net alsof dat lukt.....

Moeilijk, he, dat wachten....
Wanneer heb je eigenlijk je NOD, moet je nog lang ?

Maandag pas....
Wat kunnen dagen lang duren dan! Kan jij goed wachten met testen? Ik heb daar zo bewondering voor, als ik hoor dat mensen helemaal niet testen. Ik heb voor mijn NOD meestal al 2-3 keer getest!
Ik hoop voor je dat het raak is! Heb je 'm dan nog voor je huwelijk?

ja kan meestal goed wachten omdat ik het te spannend vind haha
ja als het nu raak is nog wel, mocht het de volgende ronde raak zijn, dan ook nog op tijd voor mijn bruiloft
maar mag niet hopen van mezelf ...
doe het stiekem toch

Ja, erg he!!!
Zeg maar eens tegen een kind dat ze niet aan snoepjes mogen denken...
Werkt niet!!!! Wordt alleen maar erger.
Helemaal lastig als je ook nog werkeloos bent. Ik weet er alles van, zit al vanaf 22 feb in de ziektewet. Weinig afleiding zo. Dan gaan de dagen helemaal langzaam tot het veilig is om te testen.
Zou het niet een idee zijn om het eens helemaal ergens anders over te hebben. Eens niet over testen en klachtjes?

Waar ga je trouwen? Volgens kom jij ook uit mijn omgeving. Ik ben vorig jaar getrouwd in kasteel Geldrop. mooie locatie! Vind ik mooier dan dat kapelletje bij de geldropseweg of het gemeentehuis.

aangezien ik niet wil dat mensen mij hier herkennen, hou ik het simpel ik ga niet in geldrop trouwen, maar wel daar in de buurt hihi
ik kom idd uit de buurt
waarom zit je in de ziektewet, of wil je dat niet kwijt?
ik ben nu tijdelijk aan het werk, moet zeggen dat scheelt me heel veel denkwerk over de kleine babytjes
dus ik hoop dat ik dadelijk echt ergens wordt aangenomen, ook voor het financiele gedeelte natuurlijk

Tja... waarom zit ik in de ziektewet? Hou je vast:

Ik werk bij een bedrijf (bezien een boete-clausule in mijn cintract als ik iets zeg, hou ik dat annoniem...) dat gehuisvest is in het woonhuis van mijn baas. Maw: ik werk vanuit een slaapkamer dat ingericht is als kantoor. Het is een kamer van 3 bij 3,5 waar ik samen met mijn baas werk. Best krap, maar het gaat.
Maar... Ik was vorig jaar op huwelijksreis toen de vrouw van mijn baas werkeloos werd. De korte versie van het verhaal is: ze is erg jaloers en heeft er haar dagtaak van gemaakt om mij te controleren en zich met mijn taken te bemoeiend. Ik werd er helemaal gek van en ben met spanningsklachten thuis komen te zitten.

Nu is het beter, zolang ik maar niet terug hoef. mij contract loopt godzijdank over een paar weken af.

Terug
Bovenaan