tja spannend hoor......

Hoi allemaal,

Mischien mag ik me bij jullie aansluiten......
Het is nu bijna 5 maanden geleden dat ik een miskraam heb gehad.
Vorige week de hele week het gevoel dat ik ongi moest worden, had ongibuikpijn,.
Afgelopen maandag had ik bloedverlies en toen dacht ik he ik wordt nou al ongi dat is vroeg. Moest het namelijk gisteren worden. Afgelopen vrijdag weer een paar druppels bloed, maar de ongi zette niet door.
Gistermorgen wilde ik ibuprofen gaan nemen tegen de menstruatiepijn maar ja ik was nog niet ongi, dus durfde ik geen pillen nemen.
Nu had ik nog een test liggen en ik dacht dan test ik even en dan kan ik met een gerust hart pijnstilling nemen. Is hij POSITIEF. Nou ik weet niet hoor ben er niet echt blij mee. Natuurlijk wil ik heel graag zwanger zijn, maar zulke ongipijn kan toch niet normaal zijn??

Wie van jullie heeft dit ook gehad maar is nou toch nog gewoon zwanger??

veel liefs Janneke (24jr, eerste kindje)
 

hoi,ik had dus ook heel erg t gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden. was er zelfs al helemaal depri van,maar de ongesteldheid kwam niet en nu ben ik 13w2d zwanger! ook van mijn eerste kindje. dus t kan echt!
succes,gr sabine
 
Ik had geen bloeding maar wel vreselijke buikpijn, achteraf denk ik de innesteling. Dit kan ook gepaard gaan met een beetje bloedverlies.
Van harte, probeer er van te genieten.
 
Terug
Bovenaan