tja, voor mij het vervolg op de 20 weken echo..

Best jaloers ben ik op iedereen die een goede 20 weken echo heeft en op haar roze wolk kan blijven zweven, hoewel ik natuurlijk ook blij ben voor iedereen hoor!

Wij zijn gisteren naar de gynaecoloog gegaan. De witte dingen bij de darmen waren nog steeds zichtbaar. Dit kan duiden op het syndroom van down of taaislijmziekte. Het 1e is uitgesloten door de vw punctie. Voor het 2e gaan ze het vruchtwater verder onderzoeken. Omdat dit enige weken kan duren, gaan mijn man en ik morgen naar het ziekenhuis om te prikken of wij drager zijn van taaislijmziekte. Gisteren ben ik al geprikt op infectieziekten. Volgende week krijgen we uitslag. Komt hier niks uit, dan krijg ik bij 32 weken een echo. Zijn er dan nog steeds witte vlekken, dan moet ik in een academisch ziekenhuis bevallen (waar altijd een kinderarts aanwezig is). Het kan dan zijn dat het anusje vernauwd is.
Jee, wat ben ik van mijn roze wolk gevallen zeg. Tot gisteren was ik eigenlijk wel positief, maar nu durf ik niet meer zo op mijn gevoel te vertrouwen.
Ik hoop voor al dames hier die nog een 20 weken echo moeten ondergaan, dat het bezoek gewoon leuk is en dat alles goed is.

Terug
Bovenaan