tja... wat moet ik hier mee

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik heb hier al eens eerder een berichtje geplaatst (ongeveer 1 week terug). Ik ben 21 een aan de pil. Nu is er in de eerste week vanalles mis gegaan. Nu heb ik erg last (gehad) van mijn tepels, heb er op het moment niet echt last van. Ik drink veel meer en nog wat dingetjes. Nu voel ik me sinds een paar dagen alsof ik ongesteld moet worden maar dat duurt nog tot zaterdag. Ook nies ik me een ongeluk (weet neit of dat iets wilt zeggen).
Ik heb geen idee of ik nu zwanger ben, ik moet denk ik nog wachten met een eventuele test. Weet iemand of dit op zwanger zijn wijst??

alvast bedankt groetjes,

senne

Hoi!

Wat een vervelende situatie...! (Ik neem aan dat je hoopt niet zwanger te zijn...)
Ik denk dat er weinig over te zeggen valt.
Die gevoelige tepels, zou misschien ook een hormonen-kwestie kunnen zijn...?? i.v.m. de vergeten pillen e.d.
Voor zover ik weet  hoort niezen niet bij zwangerschapsklachten.
Als je in de eerste week de pil vergeten bent, lijkt mij dat de kans op een zwangerschap erg klein is...
Maar ja; alles kan.

Het enige wat je kunt doen is inderdaad afwachten, en testen wanneer je ongesteld zou moeten worden...
Veel sterkte!!!

Groetjes Jammie

hai!

Juist in de eerste week de pil vergeten is gevaarlijk, dan heb je de meeste kans op een zwangerschap.

liefs Jet

Ja, ik zat ook al te twijfelen..., maar dacht dat de 2e week een pil vergeten 'linker' is... (maar het staat toch ook wel in je bijsluiter...??)

(Ik hoopte al dat het dan in ieder geval begin 1e week geweest zou zijn..., dan valt het dacht ik nog wel mee......)

Terug
Bovenaan