Tja? wordt vervolg.....t!

Mijn geveolens ware ook deze keer weer de juiste. Weer ongi!! Shit hee!
Ik heb besloten om na de volgende poging (de 13de, whats in the name/number?) naar de HA te gaan. Ik merk aan mezelf en aan mijn vriend dat de telleurstelling elke keer groter wordt. Zelf ben ik er ook heel erg mee bezig. Tijdens mijn NOD slaan mijn gedachten op hol en zit ik al half de babykamer in te richten. Grote dip als dan blijkt dat die dromen niet uitgekomen. Jullie weten natuurlijk allemaal precies hoe het voelt. Ik heb op dit forum natuurlijk te maken met profesionals. De volgende poging valt in onze vakantie. Misschien helpt het door even uit de sleur te zijn.
Wordt weer vervolgt........

Brigitte xx

He Brigitte,
Het blijft altijd zo herkenbaar! Ik wist dit keer bijna zeker dat ik niet zwanger kon zijn maar had ineens zoveel puitjes en was zo moe dat ik dacht, wie weet is t wel zo. nu dus ook ongi. misschien hebben we onze volgende nod dan wel gelijktijdig, kunnen we samen bibberen. met andere woorden: op naar de volgende ronde! ik hoop dat t bij jou net is als bij een vriendin van mij: vlak voordat ze naar de ha ging: over tijd!!!!!! en jawel zwanger. ook zo rond de 12e 13e ronde dus. ik ben niet meer aan t tellen hoor! veel succes, lis

Terug
Bovenaan