Tja, ze kunnen ook naar de andere kant doorslaan!

A

Anoniem

Guest
Maandag heb ik zitten mopperen, omdat mijn dochtertje op de opvang 2 volle flessen met en fruit had gehad en toen ze thuis was eigenlijk haar laatste fles moest hebben (rest had ze al op).
Nu hebben we dat vanmorgen even gemeld dat dit dus niet de bedoeling was!
Mijn vriend belt net. Anne heeft 1 fles op op de opvang en verder niks! Ze heeft om 8 uur een fles op en om half 2. Nu moet ze dus nog fruit, 2 flessen melk  en diksap!
Je kan ook naar de andere kant doorslaan ja!

ZUCHT

Natasja

Tsjonge zeg... ook raar!
Maar ze hebben toch, als het goed is tenminste, een schema van Anne met wat ze wanneer moet hebben.
Natuurlijk wordt er wel eens een beetje van af geweken, maar zo erg is echt niet goed hoor.
Wij lieten een kindje ook wel eens een half uurtje langer slapen, of gaven de fles iets eerder. Maar je gaat niet heel erg van een schema afwijken.
Ik zou nog maar eens een goed gesprek aangaan.

Ja, ik heb ze vorige week een hele brief gegeven met hoe en wat (ook hoe het zat met de fysio, eczeem etc),  natuurlijk met tijden en al.  En vooral omdat we het vanmorgen nog hebben gezegd baal ik hier enorm van. Tuurlijk iets afwijken kan altijd, maar dit vind ik te gek voor woorden. Ze had diksap en fruit moeten hebben tussen 15 en 16 uur, maar ze heeft dus niks gehad!  
Ik dacht dat ze om een uur of 2 op had, maar ze heeft dus om 12 uur melk op en ze was om 6 uur thuis, ofwel ze heeft 6 uur niks gehad en het is al zo heet buiten. En bij de kinderopvang binnen is het al helemaal een broeikas!
We hebben haar net fruit en wat diksap gegeven (om 18 uur) en mijn vriend geeft haar nu een klein flesje melk. Nu hoop ik dat ze om half 9 nog een papfles wil en dan kan ze d'r bedje weer in.

Wat een gedoe zo zeg!

Jeetje wat vervelend allemaal.
Lijkt me verstandig om een gesprek aan te gaan. Want met hier je hart te luchten, daar schiet je daar niet veel mee op.
( hoewel het natuurlijk wel oplucht)
Sil

Terug
Bovenaan