tja....

A

Anoniem

Guest
Ben nog steeds niet ongi en ook niet zwanger! Ben nu dus 16 dagen overtijd als het ware. Nu dacht ik gisteren slim te zijn. En heb gedaan alsof ik wel ongesteld was geworden. Volgens de berekeningen zou morgen mijn ei-dag zijn, dus heb ik een ovitest gebruikt en deze gaf al snel een mooie streep!
Heb ik dan 1 cyclus overgeslagen en dus geen ei gehad??? Heb het nog nooit gehad en ben over het algemeen wel op tijd.
Heeft dit dan ook te maken met een beginnende overgang? Of kan dit "gewoon" gebeuren??
Ik snap er echt niks meer van.
Overigens heb ik na de pos ovitest ook maar een gewone test gedaan, deze was negatief.
Hebben jullie een idee???

Hey,

Waarschijnlijk een cyclus overgeslagen!
Het is wel iets wat ik nog nooit heb meegemaakt.

Succes

Hoi Teygetje

Heb ik ook gehad!!! En ben die maand zelfs zwanger geraakt. Dus ik heb geen eerste dag van mijn laatste menstruatie. Wel van een maand daarvoor zeg maar.

Ik heb toen de vk gebeld en zij vertelde me dat dat vaker voorkwam.

Dus je hoef je geen zorgen te maken.

Succes

Gr

ik heb dat wel eens meegemaakt en nagevraagd bij de gyn. Die noemde dat een onzichtbare menstruatie en zei dat dat wel vaker voorkwam. Je hebt dan gewoon een cyclus overgeslagen, en kunt dus gewoon zwanger worden tijdens je eisprong.

hoi tygetje,op deze manier ben ik van mijn oudste zwanger geworden. toen had ik ook geen laatste dag,stoppen met de pil en daarna zwanger maar wel een maand overgeslagen.groetjes

Zou heel goed kunnen! Gebeurt niet heel vaak maar kan idd!! Ff afwachten dus! Succes!

hopelijk zit je goed en wordt je deze maand zwanger.
succes.

liefs hilda

Terug
Bovenaan