Tja

A

Anoniem

Guest
Best wel even een stap om hier op een forum te vertellen dat ik heel graag zwanger wil worden.
Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil, maar we zijn pas 4 maanden bezig met proberen. Gezien mijn menstruatie heel erg onregelmatig is hadden we 2 jaar geleden al besloten om de werking van de pil eerst maar eens rustig uit te laten werken en indien we er dan klaar voor waren zouden we beginnen. Omdat we alle twee een drukke baan hebben, hebben we die dag steeds naar voren geschoven, maar 4 maanden geleden was het besluit er.
Mijn cyclus is nog steeds niet regelmatig, maar ik gebruik die LH stickjes om te kijken wannneer de eisprong is. Moeilijk is alleen om mijn vriend dan ook geinteresseerd te krijgen om te vrijen. Gezien we nog steeds onze drukke banen hebben is hij vaak moe, en hebben we vaak alleen in het weekeinde echt tijd voor elkaar. Ik wil hem ook niet pushen, dat maakt het ook allemaal zo plichtmatig. Hebben jullie dat probleem ook?

Hoi,

Welkom op dit forum! Ik ben zelf al bijna 2 jaar bezig en op een gegeven moment zijn ook wij de sticks gaan gebruiken. Mijn vriend vind het klussen (zo noemen we hier vrijen, haha!) dan echt een 'moetje'. Ik gebruik de sticks de laatste paar maanden alleen voor mezelf. Mijn vriend vertel ik niet meer wanneer mijn eisprong is, natuurlijk wel als hij erom vraagt!

Misschien is dat een idee voor jou? Ik hoor van meer meiden hier dat je een vent lang niet alles moet vertellen, haha!

Succes!

Liefs Daisy

welkom!!!
spannend dat jullie de knoop hebben door gehakt om er voor te gaan!
ovu testen lijkt me dan ook de beste optie om je ei te spotten, gebruik ze zelf ook omdat ik onregelmatige cycus heb!
Gelukkig kan ik mijn vent wel vertellen wanneer ei, en meestal verheugt ie zich erop...meer klussen natuurlijk haha!
veel succes!

Liefs neomi

Ik moet toegeven dat ik het hem ook niet altijd vertel (alleen als hij erom vraagt). Daarom ben ik misschien wel teleurgesteld als hij geen zin heeft op het juiste moment. Dat testen vind ik ook niet heel erg romantisch, maar ja we moeten toch wat. Mijn ouders hebben 10 jaar moeten wachten op hun eerse kindje. Ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten. (Ik wil nu niet verwend klinken zeker niet als ik lees dat jij (daisy) al twee jaar bezig bent).

Liefs J

Leuk dat je hier mee komt kletsen. Manlief heeft altijd wel zin, mijn drive ligt helaas iets lager. Wij gaan volgende maand weer aan de klus voor een derde, dus dan gaat het gemiddelde hier in huis weer flink omhoog. Manlief kan niet wachten :).
In ieder geval succes met klussen!

@ Rhodoniet, Maakt niet uit joh, wij zijn al een tijdje langer bezig dan de meeste hier, maar ik weet dat elke maand wachten er 1 te veel is, ook als je pas net bezig bent!

Liefs Daisy

Heey meid,

Welkom!! Gezellig weer een nieuwe dame erbij! Ik ben ciomama, 26 en in ronde 5 voor een 2e kindje. Ook ik vertel mijn vent niet waqnneer ik mn ei heb, maar aangezien we dan 4x ipv 2x per klussen heeft hij het echt wel in de gaten hihi!! En hij heeft er tot nu toe geen problemen mee. Als ik mn ei heb en het dus echt moet ga ik in mn nakie in bed liggen, werkt altijd haha!!

Heel veel succes meid!! Wanneer is je nod? (niet ongesteldheidsdag, de dag dat je dus liever niet ongi wil worden) Die van mij de 26e. Ben nu volop ongi.

Liefs ciomama

Oh wat spannend meid! jaja ik herken het hoor, beiden drukke baan en dan heb je soms geen zin. Idd, ovulatietesten is wel handig als je onregelmatig bent maar tegen je vent zeggen: "Schat, we moeten nu vrijen voor een kindje!" heeft vaak weinig zin. Krijgen ze plankenkoorts van. Mijn man heeft ook niet altijd zin (helemaal niet op commando...) maar heeft nu ook wel de knop omgezet en we doen in t rond de eisprong om de dag, dan blijft t leuk.
Groetjes en klus-ze!

Terug
Bovenaan