tja.....

jullie zullen wel denken, daar heb je dr weer met dr klaagzang. ik weet het, maar ik voel m gewoon echt klote en kan het er niet echt over hebben met mensen in mn omgeving.
ik irriteer me kapot aan mn man, hij werkt veel en lang en als ie dan thuis komt, drinkt ie een paar biertjes. niks mis mee toch? zou je denken ja, maar hij vind het nog nodig om de hort op te gaan, dan is het weer gezellig en drinkt ie er een paar teveel. normaal gesproken zou ik er niet zo'n probleem van maken maar als ie weer op zo'n punt is gekomen, vind ik hem zo irritant en vervelend.
ik voel me eigenlijk gewoon alleen gelaten dan en dat ie geen aandacht aan me besteed. hij helpt me nergens mee en moet alles alleen doen. hij verwacht gewoon als ie thuis komt, dat zn biertje koud staat en zn pot warm eten op tafel staat. ik krijg dan weer opmerkingen van, nou de vloer mag ook weleens gedweild, of waarom heeft de kleine geen sokken aan, heb je de papegaai wel te eten gegeven, er ligt wat water in de bijkeuken zou je dat niet eens opdweilen, blablablabla. ik reageer heel heftig daarop en dan is het weer, zie je wel zwangere vrouwen zijn een ramp en jij bent al helemaal een draak.
bah, ben de hele dag in de weer om iedereen het naar de zin te maken, ik ruim alle rotzooi op, ik kook elke dag het eten, zorg dat er schone kleren zijn en daarbij werk ik ook nog 3 dagen. ben nu ruim 15 weken zwanger en het enige wat ik wil is een beetje waardering, is dat teveel gevraagd?

nee dat is niet te veel gevraagt ,
ik vindt het een beetje ego van je man je werkt je hebt nog een kleine en het huishouden ik had allang niks meer voor hem gedaan .
mijn man vind een biertje ook lekker maar s`avonds gaat hij echt niet meer de hort op en hij doet de kinderen s`avonds altijd naar bed .
Maar als ik zo je verhaal lees dan had hij aan mij een slechte want dan kon die kiezen , en je begint toch samen aan een nieuw wondertje dan moet hij ook een beetje helpen hoor ik vindt dat je wat strenger moet worden naar hem maar ook voor je zelf je bent nu 15 weken ,maar je moet nog een poosje plus een kleine en je werk je kunt niet alles doen dat gaat straks niet ten goede komen .
ik zou dit gewoon met hem bespreken als dat kan en niet vragen of hij wil helpen nee hij moet het gewoon doen , de baby zit niet in zijn lichaam dus hij kan makkelijk praten .

Sorry voor mij relaas maar kan heel slecht tegen zulke mannen .

ik hoop dat je het kunt bespreken met hem en anders zou ik eisen stellen .

succes en strekte .
liefs evelien

god wat ben ik in eens blij met mijn man.

maar ik zou op mijn stepen gaan staan en die hormonen zijn echt niet overal de schuld van aangezien hij daar geen last van kan hebben toch .

ik vind dat hij best mag helpen jij werk ook gewoon en hebt nog een kleine en het huishouden . hij hoeft alleen maar te werken . dus hup zeg dat hij lekker zelf dweilt als hij dat zo nodig vind ;)
ik hoop dat het je lukt
liefs emmy

Zwanger of niet , ik vind dat tegenwoordig de mannen net als de vrouwen moeten werken in het huishouden....Je bent zn slaafje toch niet!?
Ik ben het helemaal met Evelien eens. Tegen zulke mannen kan ik niet! We leven niet meer in de middeleeuwen.

Gelukkig is mijn man wel begrip en moet eerlijk zeggen dat doordat ik zo ben bent van het werken en het zwanger zijn dat hij juist degene is die nu het huishouden doet!

Sterkte ermee.

en schaam je niet als je weer eens wilt klagen..

mijn vriend heeft dat ook wel het niet mee helpen in het huishouden maar heb ik een keer iets niet gedaan gaat hij niet lopen zeuren of zo savonds gaat hij ook niet meer weg legt hij de kinderen op bed omdat hij ze anders helemaal niet ziet maar schoonmaken en zo dat kent hij niet hij vindt hij werkt dus ik moet dat doen ik werk zelf 13 uur maar de dagen dat ik werk vindt ik dat hij ook wat mag doen maar dat gebeurt meestal niet ik ben nu makkelijk geworden jij niks voor mij doen ik niet voor jou een voorbeeld zijn was die doe ik dan gewoon niet dan maar geen schone kleren doet hij het lekker zelf maar

jullie hebben gelijk, we hebben gister eens goed gepraat, verteld wat mij dwars zat en hij vertelde wat hem dwars zat en we zijn tot een goed compromis gekomen gelukkig. er word doordeweeks geen bier meer gedronken, hij helpt me mee met bijvoorbeeld zn was in de wasmand te doen en zn bord af te spoelen na het eten en ik zal wat minder snauwerig doen en het gewoon vertellen als me iets dwars zit. dus hopelijk gaan we op goeie voet verder nu!

Goed dat jullie met elkaar gepraat hebben, maar blijf dat ook doen! Mijn man werkt ook bijna fulltime en ik werk part-time, maar ook regelmatig in de avonduren en in de weekenden. Wij hebben de taken thuis verdeeld, hij verschoont bijv. het konijnenhok in het weekend, zet de kliko aan de weg en doet 's morgens de was(in de wasmachinem, ophangen en in de droger). Hij brengt op de maandagen en de donderdagen de kinderen naar school en de opvang, ook dat scheelt heel erg, dat dat ook verdeeld is. En boodschappen... nu doe ik het nog, maar ik merk dat ik naderhand bekaf ben en last van mijn bekken heb. dus dat zal hij binnenkort ook op zich gaan nemen.

Hij hoeft niet alles te doen qua schoonmaak e.d, 's avonds brengt de 1 de kids naar bed en ruimt de ander de vaatwasser in en ruimt de keuken op. Heerlijk... Nu nog tijd vinden om het huis schoon te houden(haha)

Terug
Bovenaan