tjaaa...de NOD!

A

Anoniem

Guest
Hé mede-NOD'ers

Martine en Chilli hoest met jullie????

Inge morgen hé?? Bij jou klinkt het allemaal positief maarja zoals je al zei is het gewoon eng om ergens op te hopen omdat je dan nog harder teleurgesteld bent als de ongi toch doorkomt maarja we moeten ook de moed erin houden hé.......zucht......wat een gedoe hé zwanger worden....het wordt een steeds minder leuk "project" naarmate het allemaal langer duurt!!!

Bij mij nog niks te bekennen maarja...vorige maand ook twee dagen over tijd dus ga ervan uit dat ze sowieso totaan zondag nog in alle hevigheid los kunnen breken!!!

Nou, meiden

Succes allemaal met de zenuwen :)

doei doei Kaa

Ja, Kaa, een hoop zenuwen. Nu 2 dagen over tijd en nog niks. Wel allerlei klachten en sinds gisteren een zeurderige pijn vanuit de heupen. Verder nog steeds af en toe misselijk, moe, pijnlijke, gevoelige borsten, vaak naar het toilet, ook pijn in oksels - ergens gelezen dat dit wel een van de zwangerschapskwaaltjes kan zijn - en een trekkerig gevoel in de liezen.
Ik wacht het maar af.

Jij ook succes met de zenuwen.

Noor

Nog geen sporen van rode duivels. WEl gevoelige borsten, hogere temp, dus ik heb hoop. Heb alleen wel migraine en dat is meestal de voorbode van mijn ongesteldheid.
Ik duim dus nog even hard door.

Sterkte!!
Martine

Hoi Kaa,

Mijn eisprong was later dan verwacht, dus mijn NOD zal niet morgen, maar op z'n vroegst pas maandag, en misschien wel woensdag zijn. En waar ik al bang voor was: mijn temp was vanmorgen een hálve graad gedaald, grrrrr! Verder heb ik ook weinig reden om aan te nemen dat het deze keer gelukt is. Dus het zal wel weer niet.

Wat je zegt, het wordt steeds minder leuk. In welke ronde zit jij nu?

Hou ze van het lijf, die duivels!!

Hoi Kaa en de rest!

Met mij tot nu toe nog steeds goed! vorige maand had ik mijn devils op dag 26 vandaag dus en nu nog niet! maar de maand daar weer voor had ik het op dag 27 en dat is dus morgen dus er kan nog van alles gebeuren!!!

Heb af entoe wel iets van een ongi gevoel en onder mijn armen doet het ook pijn dus,.. ben er bang voor...... ik laat morgenmiddag wel weer iets van me horen ga nu naar het kerstdiner doeiiiiiiii Chili x

Terug
Bovenaan